UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER ARNIE SAYS / SKJØRT H&M / VESKE THAILAND

AKKURAT NÅ: Jeg har nettopp stått opp og skal bare pusse tenner før jeg tar med Laban ut på en liten luftetur. Han er hunden vi skal passe litt fremover så dere kommer nok til å høre en del om han! Jeg skal vise han frem også, så ikke vær redd for det hihi.

UKENS TANKE: Jeg elsker sommeren, men samtidig er det da alt skal skje. Hver eneste helg i juni og juli er booket allerede og det gjør at det er lite til overs for spontane planer. Det er så stressende, men jeg får vel lære meg å lene meg tilbake og nyte… Lettere sagt enn gjort. Heldigvis skjer det mye gøy da!

UKENS HØYDEPUNKT: Denne uken har vært så fin! Det var utrolig hyggelig å hilse på Laban,Det var også veldig gøy og fint å komme til Oslo hvor jeg har tilbragt noen dager med vennene mine. Ja, det blir de to. Jeg har hatt det så fint!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne genseren! Jeg har hatt den siden i vinter, men Emilie lånte den før jeg flytta og så har jeg ikke hatt plass til å ta den med hjem før nå haha. Nå er den endelig tilbake og dere finner den HER. Jeg tror faktisk jeg skal bestille den i en farge til fordi den er superdigg!

UKENS SERIE: THE BOLD TYPE! Den er endelig tilbake med ny sesong på NRK. Jeg elsker den serien og får samme følelse som jeg fikk da jeg så Gossip Girl for mange år siden. En bra følelse!

UKENS CRAVING: Is, gjerne softis. Natt til søndag drømte jeg faktisk om softis, haha.

UKENS POSITIVE: Jeg har virkelig funnet tilbake til treningsgleden igjen! Noe som også gjør det mye lettere å holde seg unna godis. Nå har jeg lyst til å dra på trening, jeg blir lett med ut på tur og vil være aktiv. Jeg har ventet så lenge på at dette skal skje etter å ha prøvd og prøvd i det som føles som en evgihet. Så yei!

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har en veldig variert ønskeliste denne uken. Her er det sommerkjole, ullgenser, sneakers og treningstights, haha. Det var det jeg falt for. Kjolen finner dere her, genseren her, tightsen her og skoene her.

UKENS MATRETT: Mmmm. Emilie og Eline vartet opp med et skikkelig digg måltid på lørdag. Vi spiste lasagne med en deilig salat og hvitløksbrød til, samt iskrem med jorbær til dessert.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er lite som har irritert meg denne uken så da blir det en bagatell. Det er utrolig irriterende at det blir så fort støvete hjemme. Vi er to mennesker, men allikevel føler jeg for å støvsuge tre ganger i uka i tillegg til vaskedagen hvor jeg gjør nettopp det. Hvor kommer alt dette støvet fra? Jeg har så lyst på en robotstøvsuger, men de koster jo så utrolig mye. Da drar jeg heller frem støvsugeren en ekstra gang eller to, men fortsatt… Irriterende!

UKENS SANG: Mahmood – Soldi. Enda ikke lei!

UKENS FAVORITT-BILDE: Altså jeg synes dette bildet er så fint av meg, haha. Så da ble det rett og slett det denne gangen.

 

2 kommentarer
    1. Kjekt å følge deg . Du har sikkert ikke mer støv i denne leiligheten enn den gamle ,men sikkert mer lys som kommer inn derfor ser du det så lett, har det samme problemet her og kjøpte meg en tørrmopp er enklere enn å dra frem støvsugeren i tide og utide. Støvsugeren spyr jo ut igjen fint støv så tørrmopp er best for inneklimaet. Jeg har en enjo tørrmopp sitt system som er ganske dyrt men supert, men finnes sikkert noe billigere også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg