UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

GENSER PRIMARK / VESKE HER / SKJØRT HER

AKKURAT NÅ: Jeg sover enda og detteskrev jeg i går kveld, hehe. Jeg begynte nemlig å se Quicksand litt for sent og klarte ikke slutte før jeg så alt ferdig. Sååå bra, men klokken ble jo to.

UKENS CRAVING: Hvitløksbrød, nam nam. Det er jo fantastisk godt.

UKENS HØYDEPUNKT: Ingen store overraskelser her. Ukens høydepunkt var selvfølgelig å få besøk av Helene, Marte og Thomas, samt hele helgen.

UKENS TANKE: Neste år vurderer jeg å flytte utenlands fra mai til august for å slippe unna pollen. Dette orker jeg virkelig ikke. Kanskje leie ut leiligheten og leie et sted i Hellas eller Italia, tenk så deilig da.

UKENS FAVORITTPLAGG: Digger denne t-skjorten som dere finne her.

SKJØRT MONKI HER

UKENS SERIE: Korrespondentene på TV2 Sumo.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: P O L L E N. Unnskyld, men jeg klarer ikke la være. Det er så utrolig irriterende. JEg ble så glad da det regnet fordi da kunne jeg endelig lufte i leiligheten, haha. Jeg kan jo ikke åpne vinduene nå under pollensesongen og det er grusomt. Jeg er så trøtt og alt er bare grusomt. Det verste er at jeg blir mye verre når gresspollen begynner så det kan jo bli interessant…

UKENS POSITIVE: Vi har kommet skikkelig godt på plass her hjemme nå, så jeg føler virkelig at jeg er klar for å gå over til neste steg, nemlig å utforske min nye by! Det blir så spennende og jeg gleder meg masse til å se hva Kristiansand kan by på.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg trenger virkelig en ny treningstights også frister det litt med nytt treningstøy generelt, samt et par nyheter til smikepungen. Treningsjakken finner dere her, treningstights her, blush her og self tan drops (som jeg har hørt så mye bra om, men aldri prøvd) her.

UKENS MATRETT: Det er uten tvil tapasen jeg spiste på Le Monde på lørdag. Dere kan se mitt forrige innlegg for å lese om min kjærlighetserklæring til den tapasen der. Jeg kan anbefale grillet halloumi, salte mandler, patatas brava og grillede grønnsaker med mozzarella, foccacian var også helt sykt god.

UKENS SANG: Mahmood – Soldi. Jeg er hekta på nytt!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette bildet av mine fine <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hvem er de på bilde? 😊😊 Takk for at du blogger forresten <3 det gir meg veldig mye i en hverdag som har vært tung i det siste…. Takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg