UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly og Monki / spons Kouture

JAKKE HER / SKJØRT HER / GENSER NA-KD / SKO HER

AKKURAT NÅ: Sitter jeg hjemme og lurer på hvor denne dagen ble av. Tiden har virkelig flydd avgårde! Jeg har hatt så mye å gjøre og det har gått i ett. Jeg har fått gjort det jeg skulle da, så sånn sett går det greit, men nå trenger jeg ei litta pust i bakken her og skal kose meg med serier resten av kvelden.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At fyllesyke er en ting… Jeg savner å være 18 og aldri bli dårlig. Nå blir jeg seriøst dårlig etter to glass vin, det er helt utrolig.

UKENS TANKE: Herregud så godt jeg trives her i Kristiansand, og det selv om jeg så vidt har beveget meg rundt i byen haha. Jeg må sette av en dag til å utforske byen, men på en måte vil jeg spare det litt også. Nå har jeg jo prosjekt leilighet, og når det er nogenlunde ferdig kan jeg bevege meg videre til prosjekt utforske Kristiansand.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg digger den nye jumpsuiten min fra Monki! Dere finner den her.

Øredobbene er også fra Monki og de finner dere her 

UKENS SERIE: GAME OF THRONES! Det er til tross for at jeg virkelig hater den siste episoden. Jeg startet dagen med å se på GOT fordi jeg virkelig gledet meg til fortsettelsen, men det gjorde bare at humøret sank med sånn ti hakk…

UKENS CRAVING: Iskrem i alle mulige former, fasonger og smaker.

UKENS POSITIVE: Å få besøke av vennene mine var virkelig en positiv greie denne uken. Det var så fint å få de hjem til meg og jeg ville at de skulle føle seg som hjemme, noe jeg tror de gjorde. Det var så godt å se de igjen og da Emilie forslo at de skulle booke inn turer for resten av året lo jeg godt, haha. Det er så fint å ha de her <3

UKENS ØNSKELISTE: Jeg er faktisk obsessed med Monki om dagen. De har så mye fint!

JAKKE HER / GENSER HER / JAKKE HER / BUKSE HER

UKENS MATRETT: Nam, i går spiste jeg Tandoori. Det var så utrolig godt, særlig når jeg var litt dårlig haha.

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir kjempelett! Ukens høydepunkt var lørdagen. Jeg hadde fire av mine beste venninner på besøk, vi hadde fellesfrokost, koste oss i dyreparken i flere timer og spiste skolebrød i Kardemommeby før Morten og jeg hostet en veldig vellykket innflytningsfest!

UKENS SANG: La Venda – Miki Núnes. Den gir meg skikkelig sommerfølelse!

UKENS FAVORITT-BILDE: Altsååå her skal kjæresten ha fotograf-skryt. Dette bildet er så fint! Komposisjonen, fargene og alt.

JAKKE HER / JUMPSUIT KOUTURE

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Haha, ikke for å skremme deg, men fyllesyke blir bare verre og verre.

      Hilsen 28åring som ikke kan drikke på lørdager fordi hun ikke vil være fyllesjuk på jobb på mandag. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg