UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Ellos

AKKURAT NÅ: Er jeg så sliten! Jetlagen har virkelig tatt meg og i sekstiden blir jeg så trøtt at jeg går rundt som en zombie de siste timene av kvelden. Dagen i dag har gått unna på et blunk og jeg har ikke en gang fått gjort halvparten av tingene på to do-listen min, men heldigvis er det en ganske planløs dag i morgen så da får jeg forhåpentligvis gjort det ferdig.

UKENS TANKE: Noen dager skulle jeg ønske at jeg stengte kommentarfeltet mitt. Dette er kun tanker som dukker opp når jeg har en dårlig dag eller er litt ekstra skjør og jeg er jo heldig, jeg får veldig lite hat. Konstruktiv kritikk og kritikk generelt takler jeg som regel ganske bra, men noen dager kan småting som jeg vanligvis hadde oversett eller ledd av være vondt. Det er så merkelig det der, men sånn er det jo for alle. Man har dårlige dager og da er man litt ekstra skjør.

UKENS HØYDEPUNKT: Det må jo bli sol, varme, Thailand og ferie.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne superskjønne kjolen fra Glamourous som dere finner her.

UKENS SERIE: Jeg har endelig fått sett de siste episodene av Game of Thrones! Når jeg er ferdig med det vil jeg begynne på Quicksand.

UKENS CRAVING: Vaniljeis, nam nam. Gjerne med sjokoladesaus.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At SAS-pilotene streiker :-))) og pollen selvfølgelig.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg er i gang med planleggingen av balkongen, selv om den ikke er førsteprioritet nå. Jeg vil etter hvert gjøre den kjempekoselig så jeg kan nyte sene sommerkvelder og kos der. Jeg har funnet frem litt inspirasjon…

HENGESTOL HER / KASSE HER / LYS HER / GRILL HER

UKENS POSITIVE: Jeg kan endelig se Game of Thrones!!! Hele tre episoder ventet på meg da jeg landet i Norge. Dette hører vel egentlig til denne uken og ikke forrige uke, men det var sykt digg haha.

UKENS MATRETT: Vårruller. De kan sine vårruller her i Thailand altså. Jeg har spist så mange forskjellige steder og alle har vært skikkelig digge.

UKENS SANG: Alt av Veronica Maggio. Det gir meg skikkelig vårfølelse!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette <3

 

8 kommentarer
    1. Bruker du ikke medisin for pollen når du reagerer på det? Ser svært mange «influensaen» klager svært over pollen, bare start med allergimedisin i tide, hihi :):)

    2. Neeei, ikke steng kommentarfeltet ❤️❤️ er så mange som skriver koselige ting til deg. Digger deg!

      1. Ja, jeg skal nok ikke gjøre det <3 Jeg får jo så mye hyggelig og veldig lite negativt! Er bare en tanke jeg har innimellom, men da prøver jeg heller å styre unna akkurat den dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg