UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

Kjole her (20% rabatt nå) / Birkenstocks her

AKKURAT NÅ: Ligger jeg i sengen på rommet og spiser godis, hehe. Dagen i dag har vært litt kjip. Jeg våknet og var skikkelig dårlig, sov mens de andre dro på zip line og var rett og slett ikke bra. Det kom seg heldigvis utover dagen og nå er formen helt grei, men det blir godis, film og tidlig kvelden. Apropos film! Jeg må tipse dere om en jeg så tidligere i dag. Den heter Someone Great og ligger på Netflix. Den er veldig fin, men herregud så hjerteskjærende!!! Ikke se denne hvis du har kjærlighetssorg fordi jeg, som er på kjæresteferie i Thailand og har det fantastisk, strigråt og hulket meg gjennom halve filmen.

UKENS TANKE: Jeg er virkelig ikke skapt for varme som dette, og i hvert fall ikke så høy luftfuktighet. Det er greit å være på ferie, men jeg hadde slitt om jeg skulle vært noe særlig lenger enn to uker haha. Jeg blir helt utmattet, jeg.

UKENS CRAVING: STRATOSDYR!!! Eller sjokoladefamilien som det egentlig heter. Fikk dere med dere at jeg googlet stratosdyr og at som kom opp var bilder av meg? Det er goals. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg kan spise stratosdyr igjen. Jeg drømte faktisk om det i natt, det er helt sykt.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne supersøte kjolen som jeg faktisk bestilte med denne turen i tankene. Dere finner den her.

Vesken finner dere her og den er på 20% rabatt akkurat nå.

UKENS SERIE: Man ser da ikke på serier når man er på ferie! Jeg har lest bok så jeg kan heller nevne den. Boken heter “Jenta som ble igjen” og er skrevet av Jojo Moyes. Jeg har enda til gode å lese en bok av henne jeg ikke liker, hun er så flink! Jeg er snart halvveis og den er sååå spennende.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har vært utrolig dårlig til å ta bilder på denne ferien! Jeg har med så mange kule antrekk, men det er rett og slett for varmt og klamt til at jeg orker å ta ordentlige bilder. Når vi går ut på kvelden er det allerede mørkt, så her må det gjøres noen tiltak. Nå har jeg hatt en skikkelig ferieuke, så kanskje jeg skal jobbe litt denne uken?

UKENS POSITIVE: Morsomt at dette kommer rett under punktet over haha, men jeg har faktisk klart å slappe av på denne ferien! Særlig de første dagene. Jeg bare koste meg uten å tenke på sosiale medier, blogg og bilder. Det tror jeg er første gang på veldig lenge og det var så deilig. Jeg skal prøve å få et par slike dager denne uken også før vi reiser hjem og det er fullt kjør igjen.

UKENS ØNSKELISTE: T-skjorte her / bukse her / veske her

UKENS MATRETT: Vi spiser så mye god mat! Jeg tror jeg må trekke frem den ene kvelden hvor vi grillet her i villaen og jeg spiste utrolig mye godt som grillet søtpotet og chili, samt noen vårruller jeg spiste til lunsj som var sinnsykt gode.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg vil si hele denne turen! Vi har gjort masse gøy samtidig som vi har slappet av, spist god mat, nytt solen og hverandre. Det er så fint her og jeg er så takknemlig for at jeg fikk være med på familietur <3

UKENS SANG: Jeg har ikke hørt på musikk, jeg. Jeg har bare slappet av og lest på stranda og øreproppene har ligget i veska gjennom hele turen.

UKENS FAVORITT-BILDE: Altså dette bildet er så fint! Komposisjonen, fargene, enkelheten, alt.

Kjole her / veske H&M

 

2 kommentarer
    1. Litt utenfor her men prøver. Mener å huske du hadde en rabattkode på royal design du delte ut? Har du det enda?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg