UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Sover jeg fordi det er midt på natten her i Thailand og dette er forhåndsskrevet. Det er ikke bare enkelt med den tidsforskjellen så her må ting forberedes.

UKENS CRAVING: Stratosdyr og Pepsi Max lime.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk som står helt inntill bagasjebåndet og flokker seg rundt det sånn at ingen andre får oversikt! Hvor vanskelig er det å holde seg bak det oppmerkedet stedet slik at ALLE får oversikt og ikke bare du? Utrolig irriterende.

UKENS TANKE: Jeg lurer på når jeg skal begynne å savne Oslo..

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne dressen som dere finner her.

UKENS SERIE: Denne uken blir det huskestue, men nå begynner jo Game of Thrones igjen så det er bare å forberede dere på det same svaret i noen uker fremover nå haha.

UKENS POSITIVE: Jeg har kommet i gang med løping igjen, folkens! Det ble en økt med intervaller forrige uke og jeg er så fornøyd med meg selv. Det beste med det hele er at det var så digg, noe som gjør at jeg gleder meg til å starte igjen når jeg er tilbake fra tur.

UKENS ØNSKELISTE: Denne uken ønsker jeg meg ingenting, hihi. Jeg har alt jeg trenger <3

UKENS MATRETT: Åh, det blir smoothieowlen jeg spiste på Panda Panda i Kristiansand helt i starten av uken. Så friskt og godt!

UKENS SANG: Bendik – siste gang. Jeg har blitt helt hekta på denne igjen!

UKENS HØYDEPUNKT: Det må jo være å komme til Thailand! Jeg har aldri vært her før og jeg er utrolig glad i å besøke nye steder. Så skal jeg ikke legge skjul på at det å ligge på en strand i varmen er ufattelig digg og akkurat det jeg trengte for å kunne slappe av etter en hektisk tid. Jeg klarer jo ikke slappe av ordentlig hjemme før alt er 100% på plass.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har nesten ikke tatt bilder denne uken heller, men det får bli bildet under her! Det er så digg å kunne bruke lette fine sommerklær og gå uten sminke 24/7, men samtidig føle seg kjempefin! Elsker varmen <3

Bikinitopp her / skjørt her / veske her 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg