UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

AKKURAT NÅ: Nei, nå sitter jeg her og blogger med all american på tv-skjermen da.

UKENS TANKE: SOM JEG GLEDER MEG TIL UTESERVERINGER ÅPNER OG JEG KAN PYNTE MEG, VÆRE SOSIAL, TA ET GLASS ROSE OG SPISE DIGG MAT PÅ RESTAURANT. Jepp, noe sånt.

UKENS FAVORITTPLAGG: HELLO, min nye favoritt. Loveshackfancy-kjolen min 🌸 Jeg kan virkelig anbefale å handle herfra. Pakken ble sendt far USA, men kom på to dager. Så raskt! Kvaliteten føles ordentlig bra og jeg gleder meg så mye til den første happeningen jeg kan bruke denne på.

UKENS TIPS: All American på hbo! Den er skikkelig bra og jeg er sykt hekta.

UKENS CRAVING: Spragleknas..

UKENS POSITIVE: Været! Det har jo vært dager med sommertemperatur her.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg har hatt en skikkelig, skikkelig fin uke! Det har vært så mye hyggelig som har skjedd, men høydepunktet… Wow, noen ganger er det så vanskelig å velge. Det var veldig gøy å spille inn vår aller første podcast-episode (vet ikke når den kommer btw, venter på en del ting som mangler) og turen jeg gikk med en venninne på lørdag. Så deilig å komme seg ut i skogen og bruke hele dagen ute i strålende sol.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er ikke mye altså. Jeg har glemt å fornye resepten på allergimedisiner så det var jo klønete og litt irriterende, men ikke noe særlig å klage på enda. Hadde vært verre om det var midt i juli.

UKENS ØNSKELISTE: Kjole fra Neo Noir her, lys bukse her, blonde bh her og vest her.

UKENS MATRETT: Mmmm, i går lagde vi tortellini med spinatsaus og vegetarboller igjen. Det er noe av det beste jeg vet om, særlig når det har gått litt tid siden jeg spiste det sist.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jeg har endelig klart å få inn en styrkeøkt i uka, så mye diggere når man kan gjøre det ute med en venninne enn alene inne i stua. Det vil jeg få til denne uken også!

UKENS FAVORITT-BILDE: Synes dette ble så sykt fint med sola i bakgrunnen!

2 kommentarer
    1. Dette er vel feil plass å si at jeg satt på uteserveringen på solsiden i Trondheim hele søndagen😎 pizza, øl og vin.. Lever såå lenge på denne dagen😄 Syns så synd på dere lenger ned i landet, håper det åpner snart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg