UKEN SOM GIKK

Reklame | Chiquelle, annonselenker & Other stories

Cardigan Chiquelle (koden ANDREA20 gir 20% rabatt) – kjole byTiMo

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg kose meg med den nye serien jeg har begynt å se på! Jeg tipser om den litt lenger ned her ☺️

UKENS TANKE: Her er det ikke mye fornuftig å dele, dessverre. Det har gått mye i at jeg er lei av å ikke kunne planlegge mer enn samme dag fordi dagen etterpå kan situasjonen være helt annerledes. Samtidig prøver jeg å finne noe som man faktisk kan planlegge, men det er jo ikke veldig lett hehe. Tipper mange kjenner seg igjen i dette? ❤️

UKENS FAVORITTPLAGG: Det har nesten aldri vært lettere å velge ukens plagg. Denne drømmekjolen fra byTiMo er så fantastisk fin. Jeg ble så glad da jeg fikk den hjem. Tykt, men lett stoff. Nydelig kald, lys lillafarge. Elsker den.

UKENS TIPS: Forbrytelsen på Sumo. Takk for tips, Maren! Den er ganske gammel, men jeg ble skikkelig hekta når jeg kom litt inn i episode en. Det ligger heldigvis tre sesonger ute så jeg har masse å kose meg med fremover.

UKENS CRAVING: Hvilket som helst paprikapotetgull med Holiday dip.

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir shooten Morten og jeg var på sammen. Så gøy å gjøre noe sånt!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Hårveksten min 😅 Jeg har dårlige gener på den fronten og får dessverre skikkelig bart og skjegg. Ikke sånn litt dun, neida. Jeg får laaaange hår og noen sånne helt stive hår innimellom. Det er grusomt og veldig irriterende. Jeg fjerner det med jevne mellomrom, men det er så sykt kjipe penger.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har fått øynene skikkelig opp for & Other Stories, jeg. Gleder meg til butikkene åpner opp i Oslo. Da skal jeg ta meg en tur opp på Valkyrien, men i mellomtiden kan jeg drømme meg bort.

BLUSE HER – SKO HER – BADEDRAKT HER – KÅPE HER – KJOLE HER

UKENS MATRETT: Jeg lagde sykt gode enchilladas i helgen. Etter tips fra en venninne prøvde jeg å ha bakt søtpotet i. Det ble så utrolig godt. Fyllet bestod av kidneybønner, paprika, mais og bakt søtpotet sammen med hakkede tomater og tacokrydder (synes det er best), toppet med nachochips og masse ost. Nam, nam, nam,

UKENS POSITIVE: Vi har kommet et steg nærmere lansering av prosjektet vårt. Med vi mener jeg åpenbart Morten og meg, hehe. Vi har jobbet med noen i noen måneder og gleder oss så mye til å kunne dele. Denne uken var vi på en photoshoot i forbindelse med det vi skal lansere og det gikk veldig bra. Jeg ble sykt gira og ikke minst spent! Det går litt tregt på grunn av situasjonen vi er i, men det går enda fremover.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Løpe tre turer i løpet av uken, ikke småhandle på matbutikken og være flink til å spare.

UKENS FAVORITT-BILDE: Det er ikke ofte jeg velger et bilde av bare meg. Det føles liksom litt rart, men jeg synes dette var ganske kult og litt annerledes (kanskje fordi jeg har på caps og går i så mørke klær) så da ble det sånn.

6 kommentarer
    1. Jeg bruker epilator i andiktet som man får kjøpt på power og slike steder, litt vondt er det, men man blir vandt til det og man kan gjøre det når det passer en selv, og prisen for maskinen sparer man fort inn🤗
      Veldig fint og koselig innlegg, elsker att du fortsatt er av de som blogger masse🤗

        1. Ja, det er som med pinsett, bare att det går litt fortere og tar større områder 😉 men det er nok noe du tenker mest på selv og ikke noe alle andre ser <3

    2. Åh, Gud så fin kjole! Du var nydelig i den (som i alle kjoler, hehe) 😀 Du nailer jo caps jo! Håper din uke blir fin! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg