UKEN SOM GIKK

Reklame | MakeupMekka, annonselenker Nelly og H&M

JAKKE HER

AKKURAT NÅ: Skal jeg hoppe i dusjen og forberede meg til en spraytantime jeg har senere i dag. Det skal bli deilig å få litt farge på kroppen igjen, men grunnen til at jeg gjør det er fordi Morten og jeg skal på en shoot til et prosjekt vi har jobbet med en stund senere denne uken og sminken min har blitt for mørk for huden min hehe. Ikke rekker jeg å bestille ny og alt er stengt her så da prøver jeg spraytan i stede. Det pleier å funke.

UKENS TANKE: Jeg er så lei, så lei, så lei, så lei.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Ååååh, macen min… Jeg blir så irritert! Jeg sletter alt på den, men den er enda full? Jeg tror jeg må ta en rens på den, men sist jeg prøvde på det selv gikk det til helvete og jeg måtte dra på apple-butikken for å få hjelp til å få den opp igjen. Så jeg tør ikke prøve meg på det nå som alt er stengt, men jeg får ikke gjort alt jeg vi lda for å si det sånn. Alt blir stoppet av “det er ikke mer plass på disken” et eller annet. Så frustrerende!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne fine jakken som gir meg skikkelig vårfølelse. Den er så digg! Dere finner den her til halv pris.

UKENS TIPS: Rabattkoden min ANDREAs25 gir dere fortsatt 25% rabatt hos Makeup Mekka 🌟

UKENS CRAVING: Paprikapotetgull og holiday dip, nam. Tror jeg må ha det i kveld igjen..

UKENS POSITIVE: Jeg fikk endelig kjent på litt livsglede igjen! Den siste måneden har jeg slitt skikkelig med å finne livsglede, motivasjon, ja alt egentlig. Jeg har bare vært tom og til tross for at jeg har prøvd det aller meste for å kjenne på glede har det ikke gått. Jeg har prøvd trening, frisk luft, turer, selvpleie, sosialisering, nettshopping, binget serier, spist det jeg vil, spist sunt, prøvd alt uten hell. Det var bare så tomt. MEN! Gaven min til Morten skulle vise seg å bli minst like mye en gave til meg selv. Da vi sjekket inn på The Chief begynte jeg å kjenne på gleden igjen og i løpet av det oppholdet fikk jeg virkelig kjent på livsgnisten igjen! Kanskje det var noe så enkelt som å oppholde seg på et annet sted enn hjemme, eller at vi gjorde noe gøy sammen bare vi to som var litt utenom det vanlige. Jeg vet ikke helt, men jeg ble i hvert fall så glad.

UKENS HØYDEPUNKT: Staycation 100%! Så godt for sjel, forhold og alt annet.

UKENS ØNSKELISTE: Nå har jeg tatt et steg videre fra vår til sommer og ønskelisten min gjenspeiler det ganske bra vil jeg si. Solhatt her, kjole her, topp her, kaften her og sneakers her.

UKENS MATRETT: Altsåååå, vi spiste så sykt mye digg forrige uke. Middagsmenyen vår finner dere i kategorien “ukens middagsmeny”. Jeg klarer ikke bestemme meg for om det beste var tofubowl eller puta med halloumi… Begge deler smakte helt fantastisk godt og jeg kunne egentlig tenkt meg akkurat det samme denne uken.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Prøve å holde på livsgnisten så langt det lar seg gjøre. Løpe to turer og ha en hjemmeøkt. Den siste der har jeg ikke klart fordi jeg synes det er gørr, men jeg skal prøve!

UKENS FAVORITT-BILDE: ❤️❤️❤️

2 kommentarer
    1. Åh, sååå nydelig bilde av dere! Den jakken ga meg gode følelser! Så fresh! 😀 Og vi har så lik smak på sneakers! Altså…så nice! 😉 Ha en fin uke! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg