UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker H&M, Jotex

Kjole Adoore – kopp Nille – byste her

AKKURAT NÅ: Sitter jeg og vurdere om jeg skal bestille meg moonboots eller ikke. Typisk meg nå som vinteren snart er over, men… Det er jo påske igjen da! Skal, skal ikke?

UKENS TANKE: Jeg trenger noe jeg kan planlegge.. Noe å se frem til. Ikke noe vagt, men noe konkret. Dessverre er det mildt sagt litt vanskelig nå.

UKENS CRAVING: Jeg cravet et deilig ostefat så det slang jeg sammen på torsdag som en liten kveldssnack. Vel, liten blir feil- Jeg fylte et ganske stort fat, men det er vel ikke så viktig egentlig. Uansett så deilig! Jeg hadde brie og manchego, blåbær, litt diverse kjeks og kuttet opp litt grønnsaker. Så godt.

UKENS FAVORITTPLAGG: Hallo, se så søt genser jeg har fått! Morten kjøpte den egentlig til seg selv, men den var litt for liten så da fikk jeg den hehe. Elsker den! Den er fra Levis x Zalando.

UKENS TIPS: Jeg tenkte å tipse om litt koselige måter man kan sosialisere seg på med flere, men samtidig følge anbefalingen om å ikke være på besøk hjemme hos hverandre. Ha piknik i parken! Kjøp med takeaway lunsj eller lag noe selv, kanksje ta med en liten høyttaler, kle dere etter været, ta med pledd og slå dere ned med god avstand i parken. Superkoselig! Hvis dere er mer glad i naturen kan dere gjøre det samme, bare i skogen for eksempel. Dere kan grille! Det er så koselig.

UKENS HØYDEPUNKT: Åå, det var så koselig på lørdag! Mortem Trulte og jeg startet dagen på toppen av St. Hanshaugen parken og tok frokosten der. Vi gikk innom et bakeri og kjøpte med oss kaffe, en deilig frokost og litt kos. Gikk opp i parken ganske tidlig. Trulte møtte to venner og fikk løpe rundt og leke en stund før vi fant oss en benk på toppen og ble sittende der en god stund med utsikt over Oslo. Noe så koselig! Det vil jeg gjør oftere.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg er ikke så irritert, men mer lei… Jeg blir litt sånn, må vi åpne og stenge samfunnet annenhver uke? Gjør det situasjonen bedre eller verre? Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg kjenner at for min del og fra mitt ståsted kunne de gjerne stengt helt i en måned eller to og så få åpnet ordentlig i stede for å suse frem og tilbake og gjøre det umulig å ha noe som helst fast å forholde seg til.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg synes den første genseren her er så sykt skjønn (her). Elsker den fine lykten og det er jo så koselig med lykt (her). Superskjønn kjole som er perfekt til både våren og sommeren når det blir litt varmere ute (her). Veldig skjønt duftlys som jeg er ganske nysgjerrig på (her).

UKENS MATRETT: Morten lagde lasagne på lørdag og det var så deilig. Det er sykt lenge siden vi har hatt det faktisk. Sikkert fordi jeg som regel lager middag og jeg synes det er så kjedelig å lage lasagne 😅 Wopsi. Godt noen andre kan gjøre det da!

UKENS POSITIVE: Uken har gått veldig fort. Jeg kan ikke forstå at vi allerede er over en uke inn i mars! Det er helt sykt hvor fort tiden går og det er sykt deilig fordi jeg trenger sol, varme og lettere bekledning.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Gjennomføre to løpeturer, være ferdig med all jobb før helgen så jeg kan ta meg helt fri og dra minst en tur opp i marka med Trulte.

UKENS FAVORITT-BILDE: Lille Trulte og meg på en etterlengtet tur i skogen. Det vil jeg gjøre mer av fremover!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg