UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

BLAZER HER / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg faktisk klar til å ha et videomøte om et prosjekt Morten og jeg har begynt å jobbe med!

UKENS TANKE: Jeg har fått min andre koronaknekk altså.. Jeg har prøvd å stritte i mot, men jeg har kjent på det helt siden jeg kom tilbake fra min lille hytteferie for noen uker siden. Det har gått en vei og det har vært nedover, hehe. Det er så irriterende! Jeg vil være glad. Jeg vil ha masse energi. Jeg vil tilbake til der jeg var før ferien hvor jeg hadde alt dette, men det er som om noen bare står og presser meg tilbake. Så slitsomt. Jeg fikk samme knekken en gang tidligere og håpet det var det, men neida. Her kom den igjen. Forhåpentligvis nærmer vi oss slutten og vi nærmer oss jo uansett vår, ikke minst! Alt blir bedre med sol. Det er ikke tull en gang. Det er forresten derfor jeg ikke har tatt tak i kommentarfeltet og er elendig på DM på Instagram. Orker ikke deale.

UKENS FAVORITTPLAGG: 100% denne nydelige kjolen fra Rotate by Birger Christensen. Den er så kul, men det er ikke en kjole man får brukt hver dag liksom. Dette er andre gang jeg bruker den og jeg føler meg alltid så fin! Morten og jeg gikk all inn på mgp på lørdag, sånn hvis dere lurer på hvorfor det er en gigantisk rosa “vegg” og glitterboots i bildet 😅

Haha, det er så sjarmerende med vaskemaskinen på siden der. Ah, gleder meg til vi en gang i fremtiden skal pusse opp kjøkkenet så jeg får gjemt den inn i et skap. 

UKENS TIPS: Superstore på Netflix! Tipset jeg dere om den forrige uke? Hmm, tror ikke det. I hvert fall. Superstore en er perfekt bakgrunnsstøy serie, men som har sine morsomme øyeblikk. Jeg synes den er ganske morsom i hvert fall. Føler det er en slags blanding av The Office og Brooklyn Nine-Nine.

UKENS CRAVING: Merkelig nok har jeg ikke cravet noe spesielt dette uken, noe som er veldig utypisk meg. Jeg føler jeg craver nye ting hver eneste uke. Denne uken har jeg bare vært så sykt matlei og ja.. Det har ikke vært noe som har fristet noe særlig.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg hadde en ganske fin lørdag egentlig. Morten og jeg brukte dagen på å pynte leiligheten i mgp-stil. Det var (som dere ser over) mye glitte og glam. Det var så gøy! Halve moroa vr å pynte, haha. Så fikk vi besøk av noen få venner og hadde en koselig liten coronavennlig mgp-greie. Det var veldig hyggelig faktisk.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At det er grått, grått og enda mer grått. Klem værstyrt skorpion.

UKENS POSITIVE: Jeg har slitt veldig med å være positiv denne uken, men jag kan glede meg over at jeg egentlig har det veldig fint. Jeg er så forelska i Morten. Jeg elsker Trulte så mye og er så glad for å ha henne. Jeg har fantastiske venner. Jeg har en jobb jeg i utgangspunktet liker haha. Så jeg har mye å glede meg over, men noen ganger er det bare vanskelig å se det.

UKENS ØNSKELISTE: Vest her – Pavement gummistøvler her – kjole her – Inuikii sandaler her

UKENS MATRETT: Mm, Morten og jeg hadde date night på fredag. Vi dro til Villa Paradiso og spiste verdens beste pizza. Herregud, så god pizza de her. Det blir definitivt ukens beste matrett! Litt vanskelig å konkurrere med det.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jeg mååååå skjerpe meg denne uken, ta litt tak. Nå er det bart ute så jeg skal fint klare å løpe to turer og satser på at det kommer til å hjelpe på humøret og psyken. Så skal jeg tvinge meg selv til å komme meg mer ut, få nye inntrykk og bruke det jeg har rundt meg til å skape innhold.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har vel nesten ikke tatt et eneste bilde denne uken. Det er så typsik for når jeg ikke føler meg bra. Da er det siste jeg vil å ta bilder i hvert fall så her har jeg dessverre lite å komme med.

3 kommentarer
    1. Altså…SÅ utrolig flott du var på Lørdag da! Wow! 😀 Æsj, så synd med en knekk… Det kommer seg igjen skal du se! Vi går mot bedre tider på flere vis nå! 😀 Jeg har klart å holdt meg på det gjevne under hele pandemien, jeg har bare hadd svært lave forventninger til alt. Er litt glad for det kjenner jeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg