UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE H&M HER / VESKE NUNOO / SOLBRILLER HER / BUKSE WRANGLER / SKO HER

AKKURAT NÅ: God morgen! Uken som gikk kom visst på tirsdag denne uken i stede for mandag. Ja, ja. Jeg blir litt forvirret over dagene nå, wopsi. Jeg er i alle fall klar for nok en dag på hytta! I går hadde vi en nydelig skitur og i dag er planen å komme oss ut på enda en. Herlig.

UKENS TANKE: Nå har endelig solen begynt å varme skikkelig når man er ute og de siste (typ) tre ukene har det vært fantastisk fint vær. Da vi først flyttet var det grått hver eneste dag og vi så ikke sola før vi kom tilbake fra juleferie tror jeg. Nå føler jeg Oslo ber om unnskyldning og viser hvor fin byen faktisk er ☀️ Jeg blir så glad av å se sola og jeg har fått en påminnelse om at bedre tider kommer. Våren kommer med varmere vær og lyse dager. Sommeren kommer!!! Så jeg er veldig positiv nå.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg ble glad i denne jakken i det jeg fikk den hjem. Dessverre har jeg ikke rukket å bruke den enda, men gjett om jeg gleder meg til å ta på meg denne når jeg kommer hjem. Den er så kul! Den er fra H&M og dere finner den her.

UKENS TIPS: Har dere sett I lomma på Silje? Det erså gøy og nå er det en ny sesong ute. Jeg får så mange gode sparetips fra det og fra Luksusfellen. Jeg kan sitte med handlekurven full i en eller annen nettbutikk og droppe hele greia fordi jeg ser hvor mye jeg kan spare i stede. Jeg elsker det. Det går på TV3 og ligger på Viaplay. Så er det veldig gøy å se hva kjendiser bruker penger på, hihi.

UKENS CRAVING: Focaccia og aioli! Det er nok fordi jeg gledet meg så mye til å spise det på lørdag, så hele uken gikk med til å crave det 😅 Det levde i hvert fall opp til forventningene og ble kjempegodt! Brød og noe digg “dip” til altså. Finnes ikke mye som slår det. Drømmer om brød og tzatziki i Hellas…

UKENS HØYDEPUNKT: Det må bli å komme seg på hytta til snø og hyttekos! Jeg blir så glad av å være her og det var virkelig et etterlengtet gjensyn. Her skal jeg kose meg maks!

UKENS POSITIVE: JEG ELSKER Å HA VENNENE MINE I SAMME BY IGJEN ❤️

UKENS ØNSKELISTE: Jeg ønsker meg fortsatt alt i søte vårfarger. Falt pladask for den gule cardiganen (her) og hvite sneakers trenger jeg faktisk, men drøyer det til litt nærmere våren. Disse var så fine! Den grønne genseren (her) er supersøt og beige lue fra Samsøe Samsøe står høyt på ønskelisten (her).

UKENS MATRETT: 100% tapas! Åh, det var så godt. Jeg ble så fornøyd med resultatet. Det hadde vært så kjedelig om alt smakte dritt, hehe. Jeg elsker tomatsausen jeg lagde og ikke minst patatas bravas. Det er så godt! Jeg skal definitivt lage tapas oftere og variere litt hva jeg lager. Det er så digg med småretter så man får litt av alt.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Haha jeg har irritert meg over mye, men hovedsakelig KRENK. Enkelte blir krenket over en lav sko nå altså og det er helt sykt hvor lite som skal til for å få en melding om at noen har blitt krenket. Også har vi de som må kritisere uansett hva, som bare vil trykke en ned og spre negativ energi. Jeg vet ikke helt hva som er verst.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Denne uken blir litt annerledes fordi vi er på hytta så jeg har ingen store mål for uken faktisk. Det får eventuelt bli å koble av når jeg ikke må være på, noe jeg klarte bra i går i hvert fall.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! Synes det var så koselig av Trulte og med, pluss at den lilla joggedressen (genser her – buske her) ble så fin inntil den rosa veggen. Tøflene er fra Sheperd forresten, kjøpte de på Noozt.no før jul.

6 kommentarer
    1. Åh, så koselig bilde av dere! Jaaa, liker i lomma på Silje! 😀 Sååå enig med deg om KRENK! Det er akkurat som det smitter som en gjesp! Man kan jo knapt si noe uten at noen blir krenket! Så slitsomt! Jeg syns seriøst så synd på komikere f.eks. Hva kan de nå kødde med uten at det blir rabalder?! Gaaaad… Kos dere masse på hytta med ski og avkobling! 😀 <3

    2. ELSKER I lomma på Silje og Luksusfellen!! <3 Jeg blir liksom så inspirert til å spare selv, selv om jeg syns kjendisene bruker svimlende mye penger_ på det meste egentlig_ , hahah!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg