UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly & H&M

AKKURAT NÅ: Nå har jeg nettopp stått opp og skal finne ut av hva jeg vil bruke dagen min på.

UKENS TANKE: Vi har lekt litt med å male soverommet.. Og har faktisk bestilt maling nå. Maling som ikke er beige, haha. Det blir veldig spennende og jeg tror faktisk det blir skikkelig kult. Gleder meg til å dele!

UKENS FAVORITTPLAGG: Har jeg brukt normale klær denne uken? Haha. Denne joggedressen har blitt flittig brukt da, så det får nesten bli den. Dere finner overdelen her og buksen her.

UKENS CRAVING: Brie 😋😋😋😋

UKENS TIPS: Sjekk ut @doityourselfinterior på Instagram! Det er en konto som deler forskjellige DIY prosjekter folk har lagd og når du går inn på deres profiler har de masse tips og høydepunkt fra stories. Så mye gøy man kan lage! Det er jo perfekt om man kjeder seg litt om dagen, haha.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har lyst på klær og interiørdetaljer i søte farger, jeg! Supersøt joggedress fra Nelly, genser her og bukse her. Nydelig lysestake fra H&M Home her. Øredobber fra Nelly her og pute fra H&M her.

UKENS POSITIVE: Det har vært sol ☀️ Haha, små gleder! Neida, men det gjør så utrolig mye for hodet mitt at solen titter frem. Lørdag var en helt fantastisk dag! Det var nydelig vær og jeg elsket det.

UKENS HØYDEPUNKT: 100% den ene dagen det var lov med besøk før det ikke ble lov igjen, haha. Det var så fantastisk godt å få en kveld med noen gode venninner. Herregud som jeg har savnet det altså. Ost, kjeks, vin, god avstand og masse prat. Der fikk jeg liksom dosen jeg trengte. Hadde jeg ikke fått den hadde de nye retningslinjene blitt mye vondere enn hva de ble for min del.

UKENS MATRETT: Mm, vi spiste på The Vandelay på torsdag og det var supergodt. Pannekakene med smør og kirsebærsyltetøy…. SÅ GODT.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Nei, jeg sliter skikkelig med alt som har med jobb å gjøre noe altså. Jeg sliter med å finne inspirasjon som igjen gjør at jeg sliter med motivasjon, fordi hvordan kan jeg dele noe inspirerende eller dele noe i det hele tatt uten å ha inspirasjon? Det er faktisk ganske vanskelig. Og jeg prøver, tro meg. Jeg prøver å finne morsomme ting, prøver meg på DIY (noe med hell, mest uten), jeg prøver å skrive ned tankene mine, jeg prøver å tenke ut idéer til YouTube, men det står så stille. Jeg er vandt med at motivasjon og inspirasjon går opp og ned, men shit så flatt det har vært i det siste. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å komme ut av dette nå.. Jeg føler meg jo ganske låst sånn som situasjonen er nå 😅

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Denne uken har jeg et litt annerledes mål. Jeg skal pynte meg mer! Selv om jeg ikke gjør annet enn å være hjemme så tror jeg faktisk det gjør mye med humøret og inspirasjonen (apropos) å kle meg fint i hverdagen. I stede for å dasse rundt i ullundertøy, treningstøy eller joggedress så skal jeg starte dagen med å kle på meg vanlige klær og kanskje piffe meg opp litt ekstra. Jeg tror det blir veldig bra og at kreativiteten våkner litt!

UKENS FAVORITT-BILDE: 🌸🌸🌸

10 kommentarer
    1. Jeg forstår sååå godt at det er vanskelig med inspirasjon/motivasjon nå for tiden altså. MEN, du skal vite at du ER meget god på å levere! Ta det til deg, fordi det er sååå sant! Jeg har et forslag til innlegg som du kan gjenta innimellom jeg trooor du vil like…Billig vs dyrt! F.eks sko fra Gucci som er veldig lik noen fra Nelly, Balenciaga genser lik noen fra Nelly o.s.v. Det kan gjelde andre ting enn klær/sko også. Interiør, skjønnhetsprodukter+++ De vasene fra Jonathan Adler som er så populære (og dyre) vs noen som ligner som er billigere o.s.v. Og tips til YouTube: Dere styrer hverandres dag, altså en dag hver (2 videoer), spiser som en kjendis for en dag. Ha en fin dag! <3

    2. Kan dere lage YouTube video når dere skal male rommet?? Alt fra malingstips, hvor dere kjøper maling, hva man trenger, hvordan man går frem….hilsen ei med leilighet og male-angst fordi jeg aldri har gjort det før, og vil veldig gjerne se noen gjøre det og fortelle meg hva jeg trenger 😂

    3. Hvor får man tak i slike øreringer du har på siste bildet (det av deg og Morten)? Jeg har hull i ørene og har hatt det i over 10 år, men finner ikke øredobber jeg kan bruke og liker. De siste øredobbene jeg hadde ble jeg grønn av og fikk vondt i øreflippene av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg