TUR & AVLYST KINODATE

Reklame | Annonselenker Nelly

Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei til Mandal. Vi skal faktisk på kino. Endelig fikk vi det til! NOPE! Dere aner ikke hvor mange ganger vi har avtalt at vi skal dra på kino, men av en eller annen grunn blir det aldri noe av. Ofte har det vært samme dag som jeg kommer til Sørlandet eller Morten kommer til Oslo, noe som er en dårlig idé fordi begge blir ofte litt slitne av reisingen. Men nå, dere! Nå skulle vi på kino for å se en eller annen film ingen av oss har hørt om før, haha. Det ble utsatt til i morgen fordi begge har sittet med jobb frem til nå og tiden løp rett og slett fra oss. Da blir det trening i stede og vi gir kino et nyt forsøk i morgen.

LIGNENDE JAKKE HER / BUKSE BIKBOK HER / SKO NELLY HER / GENSER NELLY HER

Vi har hatt en veldig fin dag her på Sørlandet. Vi kom oss opp til nogenlunde grei tid, styret litt hjemme og dro en tur til Lyngdal. Vi fikk pantet en haug med flasker Morten hadde stående i leiligheten, handlet inn til de dagene jeg skal være her og tok oss en tur innom Rusta. Jeg elsker sånne butikker. Normal, Europris, Rusta. Altså, elsker det!

Etter ha å vært inne hele dagen var begge to ganske gira på å få litt luft så vi kjørte ut til en strand, som forresten var helt nydelig. Vannet var skikkelig blått, sanden lys og fin og jeg kan se for meg at dette er et nydelig sted å tilbringe tiden sin på sommeren. Nå blåste det ufattelig mye så tiden på stranden ble kuttet ned til sånn fem-ti minutter, men vi fikk selvfølgelig knipset noen bilder.

LIGNENDE JAKKE HER / BUKSE BIKBOK HER / SKO NELLY HER / GENSER NELLY HER

Jeg må innrømme at det er veldig deilig å være på Sørlandet. Det kan være fordi jeg er på besøk og ikke må styre med noe særlig, eller kanskje bare fordi det ikke er Oslo? Jeg vet ikke, men jeg slapper i alle fall veldig godt av og skal nyte både kvelden i dag og min siste ordentlige dag av denne kortvisitten i morgen før jeg reiser videre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg