TRENINGSPRAT OG UKENS HANDEL

Reklame | annonselenke Monki

JUMPSUIT MONKI HER

God morgen, fine dere! Gjett hvem som avsluttet mandagen med en løpeøkt i trappa? Jepp, det var meg. Etter å ha flydd rundt hele dagen med ærend og endelig fått skrevet litt, så fristet det ganske lite å gjennomføre den økta jeg hadde planlagt kvelden før. Sofaen og en god serie fristet ti ganger mer, men heldigvis har jeg en (til tider litt irriterende) sporty kjæreste som kom med en god løsning.

Vi gikk en tur, fant en trapp og jeg løp litt i den med han som coach. Han hadde selvfølgelig trent tidligere på dagen, men tok gledelig på seg rollen som min personlige trener. Det var så slitsomt, men herregud så deilig det var å komme seg ut og få brukt kroppen ordentlig. Nå har jeg en liten pause mellom bjørkepollen og gresspollen så den er det bare å utnytte. Utetrening er jo noe av det diggeste som finnes!

Takket være den avslutningen på kvelden våknet jeg opp med masse energi og en veldig positiv innstilling til dagen. Jeg skal på trening igjen, veldig fornøyd med den avgjørelsen, før jeg skal ut og leke litt med det nye kameraet mitt, ta bilder til bloggen og starte planleggingen av noe veldig gøy som skal skje i sommer. Wiii! Så nå skal jeg starte dagen, og det skal jeg gjøre ved å dele ukens handel med dere!

Hvis dere husker forrige ukes handel så var den ganske så stor. Det var mye middagsmat, vel egentlig så var det ganske mye av alt. Det lønner seg å storhandle, for denne handelen ble ganske så mye mindre og kom på under halv pris av forrige ukes! Vi hadde så mye igjen fra den som vi kunne bruke denne uken at vi bare trengte litt påfyll her og der.

Ukens meny er som følger:
Mandag: Vegetar-/fiskeburger med avokado, mango og grønnsaker.
Tirsdag: Fullkornpasta med tomatsaus og liksom-kjøttdeig.
Onsdag: Blomkålsuppe
Torsdag: Taco
Fredag: Jeg spiser borte
Lørdag: Pizza med pepperoni, spinat, fersk rødløk og avokado
Søndag: Grønnsakslapskaus

Jeg bruker jordbær i frokosten min og måtte bare ha med moreller da jeg så det! Jeg har ikke spist det så langt i år, men det er så utrolig godt så jeg gleder meg til den første smaken.

Litt påfyll av Skyr. Dette har jeg nesten alltid i kjøleskapet. Det er perfekt som et lite mellommåltid, eller hvis jeg er litt fysen og ikke vet hva jeg har lyst på. Denne med skogsbær er skikkelig god!

Som dere ser ble det en ganske enkel handel denne uken. Vi hadde det meste til alle middagene bortsett fra pizzaen og manglet litt småting her og der. Allikevel havnet handelen på rett over 600 kroner.

 

19 kommentarer
      1. Jeg tenker at han lar meg skrive om og legge ut det jeg vil på mine sosiale medier, og jeg gir han det samme tilbake. Jeg legger meg ikke noe særlig opp i hva han deler så lenge det ikke er noe stygt om andre. Det at han tuller litt med folk som kjøper følgere, med nettopp det å kjøpe følgere som fokus bryr jeg meg fint lite om. Det er gjort med glimt i øyet og på en morsom måte 🙂

    1. Oppskrift på fiskeburger med tilbehør?
      Steker du spinaten på pizzaen eller har du på den etter den er stekt?:-)

      1. Det er ferdige fiskeburgerer med 80% fisk, Morten spiste de, jeg spste vegetar 🙂 Så skjørte vi bare opp masse digg som mango, avokado osv. og hadde på sammen med creme fraiche med litt krydder i. Jeg har den på først, sykt digg når den blir stekt 😀

    2. Anbefaler virkelig å dra til «trappa ved rossevann» ligger i Vågsbygd. Bare følg Google maps, man parkerer bilen også følger man en tursti i ett par minutter! Tror det må være den sykeste trappa å løpe trappeløp i, lover deg melkesyre!! Anbefaler deg virkelig å teste ut «tømerenna»som ligger i Vennesla, utrolig koselig å ta søndagsturen der! Håper du koser deg her i Kristiansand!!<3

    3. hmmmmm, vet du hvorfor Morten engasjerer seg så mye i hvem som kjøper følgere på instagram? Skjønner ikke helt hva det har å si for hans del? Og synes kanskje at han tar litt for hardt i når det kommer til latterliggjøringen av Mario, må jo være andre som kjøper følgere også.

      1. Tenker det er best å spørre han selv, jeg 🙂 Er vel fordi han ikke liker at folk jukser, men direkte spørsmål om Morten og hans tanker rundt hvorfor han gjør som han gjør ville jeg tatt med han for det kan ikke jeg svare på. Han har noen stories med jevne mellomrom så Mario er ikke den eneste som har vært innom der.

    4. Synst du ikkje det blir litt for mye det med Morten legger ut at mario kjøper følgere? Det er greit at de er urettferdig for de som har ekte og må jobba får det. Men Korfor legge seg borti noe sånt, syns de e litt barnslig gjort av Morten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg