TRE MÅTER Å STYLE SOMMERKJOLEN PÅ

Reklame | annonselenker Nelly / BikBok

Jeg er nesten forelsket i denne kjolen fra By Malina som jeg virkelig ikke klarer å ikke nevne, hehe. Lange, fine sommerkjoler er en av mine store svakheter. Okei, alle sommerkjoler er det. De er jo så fine! Det jeg elsker med dem er at kjolen er så sykt fin i seg selv at den er et antrekk alene, samtidig som man kan style de på mange forskjellige måter og få flere antrekk ut av det.

Nå har jeg satt sammen tre antrekk med denne kjolen fra By Malina, men det funker typ til alle lange (og korte) sommerkjoler. Jeg elsker alle de tre antrekkene, virkelig. Jeg tror nesten ikke jeg klarer å velge en favoritt og jeg vet at alle tre, og sikkert mange flere, blir brukt i sommer. Allikevel heller jeg litt mot det siste. Det er så kult når man kjører boots og skinnjakke som en kontrast til noe så rent og søtt som en hvit blondekjole. Fortell meg gjerne hvilket som er deres favoritt 🙂

JEANSJAKKE & SNEAKERS

JAKKE BIKBOK HER / KJOLE BY MALINA HER / LIGNENDE VESKE HER / SKO HER

HÆLER OG STRÅVESKE

KJOLE BY MALINA HER / LIGNENDE VESKE HER / SKO HER

SKINNJAKKE & BOOTS

LIGNENDE JAKKE HER / KJOLE BY MALINA HER / LIGNENDE SKO HER / VESKE NUNOO

5 kommentarer
    1. Så fint disse tre forskjellige antrekkene ble av å bruke samme kjole. Du var virkelig fin i den kjolen Andrea. En riktig god påske til deg og Morten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg