TRE JEANSFAVORITTER AKKURAT NÅ

Reklame | Monki

Jeg virkelig elsker denne type jeans! Det er først etter at jeg fant denne fasongen jeg begynte å bruke jeans sånn på ordentlig. Morten hadde faktisk aldri sett meg i lyse jeans før i 2019 tror jeg, haha. Så det sier jo sitt. Disse er uansett ufattelig digge. De er høye i livet og strammer ingen steder, akkurat som jeg liker det. Dere finner buksen HER.

Man kan style de med en fin topp og sneakers som over her, eller så kan man for eksempel bytte ut sneakers med et par beige hæler for en enda finere look.

Man kan også bruke en enkel t-skjorte til eller en oversized college genser (et av mine favorittplagg). For eksempel denne som dere finner her. Altså det er lyse jeans, bruk hva som helst til! Det blir kult uansett. Dere finner genseren HER.

Åhhh, som jeg elsker disse buksene! De er så sykt kule og jeg elsker settet med buksen og den store jakken over. Det er skikkelig kult, sett og slett, både med jakken kneppet igjen og med åpen og en t-skjorte under.

På varmere dager er den også kjempefin bare med en hvit t-skjorte til og gjerne noen gullsmykker, samt hvite sneakers. Dette er nok månedens favorittlook for min del. Elsker det! Buksen finner dere HER og jakken finner dere HER.

Sorte vide jeans er ikke feil og disse fra Monki er alt jeg trenger. De går til absolutt alt! Du kan style de med en oversiezed blazer som på bildene over her, t-skjorter, topper, skjorter. Alt! Det blir liksom ikke feil med sorte vide jeans uansett hva man gjør. Dere finner disse HER.

ALLE SOM KJØPER TO PAR JEANS FÅR 30% AVSLAG

 

10 kommentarer

Siste innlegg