TRE GRUNNER TIL AT LIVET SMILER

God kveld fra Bortelid! Nå har vi kost oss med taco etter en utrolig fin dag. Jeg er så glad og jeg tror det skyldes tre ting: jeg er tilbake med Morten etter en uke fra hverandre, det er helt fantastisk fint vær og vi har gått en lang skitur.

Vi gikk hele 17 kilometer!!! 17! Jeg er så stolt av meg selv, særlig med tanke på at dette er min tredje skitur på rundt ti år. Alle de tre har blitt gjennomført her på Bortelid med Morten som coach. Vi startet vel med rundt fem kilometer, så økte vi til ti og i dag gikk i altså 17. Jeg er SÅ sliten og det var helt ubeskrivelig godt å komme tilbake, nyte været i solveggen for så å spise masse digg taco. For en dag, dere!

Det er på dager som dette jeg nok en gang setter så utrolig stor pris på jobben min. Åh, jeg håper jeg kan gjøre dette lenge fordi jeg kan ikke huske sist jeg var så lykkelig som det jeg har vært de siste månedene.

Nå skal vi se mer på Game of Thrones. Vi har en sesong igjen før vi er klare for den aller siste som snart kommer ut. Jeg har så lyst til å se traileren som kom forrige uke, men det kan jeg jo ikke i tilfelle det spoiler noe fra den sesongen vi starter på nå. Jeg er skikkelig spent! Med det avslutter jeg og ønsker dere alle en kjempefin kveld videre og en strålende uke <3

Jeg døøør av at Morten faktisk bruker denne lua, haha. Han endte på en eller annen måte opp med å få den da vi var på Heidi’s i Tromsø i november.  

 

16 kommentarer

Siste innlegg