TRAVEL ESSENTIALS

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg har jo som dere vet reist en del i det siste og derav funnet ut av hvordan jeg liker å reise. Hav vil jeg reise i? Hva må jeg ha med meg? Slike ting! Så jeg har rett og slett satt sammen en del ting som er perfekt til reise. Jeg har funnet frem flere superdigge reiseantrekk som også ser freshe ut, noen fine og praktiske reisevesker og tre ting jeg  ha med i håndbagasjen på reise.

Nå får dere 20% rabatt på NLY BY NELLY. Klikk HER for å handle.

POLO GENSER HER / BUKSE HER – JOGGEDRESS HER / GENSER HER / BUKSE HER – BUKSE HER / GENSER HERGENSER HER / HETTEJAKKE HER / BUKSE HER GRØNT SETT HER / GULT SETT HER / JUMPSUIT HERLEOPARDBAG HER / GUL BAG HER / SORT BAG HER LIP BALM HER / FACE MIST HER / HÅRBØRSTE HER

 

5 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt pannebåndet/hårbøylen du hadde på deg i går på Snapchat? Du stråler Andrea!❤️

    2. Har du selv prøvd den grønne joggebuksen? Ser mange sier den er stor, spesielt i livet, og lurer på hva du synes?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg