TOTALT HÅPLØS

Reklame | annonselenke Nelly

Aaah, i dag orker jeg ikke meg selv. Jeg skal etter planen få mensen i morgen og da er jeg totalt håpløs dagen før. Jeg har ekstremt lite energi, jeg er kvalm og jeg griner av absolutt alt.

I stad begynte jeg å grine fordi jeg ikke oppfylte passord-kriteriene på en nettside. Jeg manglet et spesialtegn. Så ja, da begynte jeg faktisk å grine. Tårene trillet nedover ansiktet og kjæresten måtte steppe inn for å lage et passord, haha. Er det mulig liksom? Så lo jeg to sekunder senere av hvor teit det var å grine, før jeg bare måtte gråte litt til.

Jeg blir et rent helvete like før jeg skal ha mensen. Det er hver eneste gang. Et par dager før er jeg ofte ganske irritabel, og med ganske så mener jeg ekstremt. Hvis du puster så kan du risikere å provosere frem et lite raseriutbrudd. Dagen før mensen er forventet starter gråtingen. Jag kan grine om jeg mister fjernkontrollen i gulvet eller om jeg søler på et teppe. Det er så slitsomt, haha. Så jepp. Det er meg i dag. Heldigvis har Morten vendt seg til dette nå så ha bare ler av meg, haha.

I dag har jeg faktisk ikke gjort noe annet enn å sitte i sofaen med macen i fanget og serie på tv. Jeg har riktignok fått skrevet en god del, noe jeg er veldig fornøyd med. Endelig er inspirasjonen tilbake så dere kan forvente mye bra her fremover, woho!

Det er skikkelig digg å slappe helt av etter en veldig hektisk uke og en helg med mye farting. Vi var jo i Lindesnes, Skien og Larvik på lørdag haha. Det var en veldig morsom helg og særlig det å være tilskuer på NM i vannsklie var en opplevelse. Morten satt ny personlig rekord, men kom dessverre ikke til finalen. Det er utrolig gøy å se på faktisk! Noen av de er så sinnsykt raske at man nesten ikke skjønner hvordan det er mulig, haha. Nei, hvis ikke dere har sett på en vannsklie-konkurranse noen gang så burde dere faktisk gjøre det. Overraskende moro!

Nå skal vi sette på en film og kose oss. I morgen skal vi tidlig opp og har en lang dag foran oss, så det blir nok tidlig kvelden her. Ønsker dere alle en fin kveld videre <3

T-SKJORTE ZARA / SKJØRT HER 

2 kommentarer
    1. Hei fineste!❤️ Huff, mensenhelvete altså! Jeg sover dårlig et par netter før den kommer! Aaaaaarg! Meeen, tusen takk for at du ga meg en liten latterkrampe på trening her! Magen i fanget!😂 sjarmerende skrivefeil! Ps: jeg pleier ALDRI å påpeke skrivefeil altså, det er bare tåpelig å frekt! Men dette var så gøy så måtte bare! Og kanskje DU også ble i bedre humør? Hehe! Digger deg MAX! Gode klemmer til skjønneste deg!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg