TO PODCAST TIPS OG HVERDAGSPRAT

Reklame | annonselenker H&M

kaffekopp her – skål her

God morgen ☀️ Hvordan har starten på uken deres vært?

Jeg hadde en veldig rolig dag i går, liksom sykt rolig. Ikke normalt lockdown corona rolig. Jeg gikk turer med Trulte og podcast på øret. Måndagsvibe og Rebecca Stella & Vanessa. Dere burde høre på begge om dere ikke allerede gjør det. Jeg elsker de. Den siste til Måndagsvibe var så interessant. De snakket om investeringer og sparing. Jeg har nettopp begynt å sette meg mer inn i dette med sparing i aksjer og fond selv. Synes det er grusomt komplisert og jeg føler meg så lost, haha, men jeg fikk faktisk noen gode tips i den episoden!

Skal vi se hva mer jeg gjorde.. Jeg ukeshandlet, mailet med samarbeidspartnere, redigerte bilder, blogget, lekte med Trulte, prøvde meg på nye kanelsnurrer som ble veldig vellykede og skummelt gode, spiste kanelsnurrer, så siste episode av The Rookie som jeg elsker, så på Friends og begynte å se på Nahsville. En veldig lite innholdsrik dag med andre ord. Litt deilig og litt kjedelig.

I dag har jeg planer om å ha en mye mer produktiv dag. Det blir riktignok mye av det samme som i går, haha, men med mer jobb og mer kreativitet. Det blir bra! Jeg har også fått nok av DIY tingene jeg bestilte til å prøve meg på en av tingene jeg skal prøve å lage. Dere har fått med dere det? At jeg skal prøve å lage interiør selv? Det kan bli veldig spennende, haha. Det må filmes.

Nå skal jeg komme meg ut på morgentur med Trulte, så blogges vi senere i dag!

9 kommentarer
    1. Åååh. Starten på denne uken er forferdelig..
      Jeg klarte og forstue foten i går. Og den er nesten vondere å gå på i dag enn i går.
      Skulle egentlig på jobb men det gikk ikke siden jeg ikke klarer å gå. Også våkna jeg supertidlig (før kl.6) i dag, ringte til jobben og sa ifra også har jeg ikke fått sovet etter det. Noe som er sykt unødvendig siden jeg ikke får gjort noe i dag. Så nå ligger jeg på sofaen, prøver å sove.. Spesielt siden jeg har fått skikkelig vondt i magen også, 😅
      Håper typen får fiksa meg noen krykker i dag.. Jada😂
      Mål om trene flere ganger iløpet av uka kommer ikke til å funke denne uka ihvertfall.

    2. God morgen! Ha en fin dag <3 Like kjedelig dag som deg i går, men i dag er jeg allerede oppe å nikker :´D Gleder meg til å se DIY-prosjektene 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg