TING JEG VIL GJØRE I NOVEMBER

Reise på kjærestetur… Nok en reise 😂 Denne gleder jeg meg veldig til! Den ble bestilt nokså spontant for noen måneder siden, men så har den gått litt i glemmeboken fordi det har skjedd så mye annet. Nå er turen like rundt hjørnet og jeg gleder meg masse til kjærestetur.

Starte på et morsomt treningsprosjekt… Dette blir veldig moro og det hele skal resultere i en liten Youtube-serie! Jeg tror det blir skikkelig moro så jeg gleder meg til å sette i gang.

Pusse opp kjøkkenet… Wiii, endelig skjer dette! Herregud som jeg gleder meg til det kjøkkenet er ferdig. Jeg ser det for meg og det blir så utrolig fint. Endelig kan jeg begynne å kose meg skikkelig på kjøkkent og jeg har faktisk lyst til å lage litt mat-innhold fremover. Det er så mange som spør om lavfodmap oppskrifter så jeg kan jo dele, men ikke før kjøkkenet er på plass, hehe. Nå får jeg vondt i sjela av å gå inn dit. Det er så slitt og lite koselig, men heldigvis skal det gjøres noe med og vi skal gjøre alt selv så det blir spennende.

Lage masse juleinnhold… Vi er allerede i gang med videoer til Youtube, men jeg skal jobbe masse med innhold til alle mine sosiale medier. Grinchen har blir julefrelst, haha. Jeg har aldri vært noe særlig fan av jul, men i år er jeg overraskende gira.

Kjøpe alle julegaver… Det er digg å bli ferdig så man slipper å løpe rundt i siste liten. Det pleier å være ganske mange gode tilbud i løpet av november også, så dette er måneden for julegaver.

Feire bursdagen til Morten… Fine Morten har bursdag! Han blir 27 og det er så moro å mobbe han for at han snart er 30, selv om jeg vet at jeg kommer til å få igjen om et par år haha. Jeg gleder meg masse til å feire han. Jeg elsker virkelig bursdager, selv om det ikke er min egen. Det skal planlegges 😉

Trene tre ganger i uken… Dette tror jeg skal gå bra. Jeg er skikkelig i gang nå og har funnet tilbake til gleden. Endelig fant jeg et senter som jeg trives på og det har sååå mye å si.

Lage masse deilig lavfodmap mat… Her har jeg også (endelig) funnet inspirasjon og glede! Nå synes jeg dette går veldig bra og jeg lager så mye deilig mat. Det skal jeg definitivt fortsette meg gjennom november, og forhåpentligvis enda lenger.

 

8 kommentarer
    1. Det er så genialt å kjøpe julegavene før desember! Black friday (week) kommer jo snart så det er greit å benytte seg av til gaver! 🤩

    2. Er det en grunn til at du ikke leser og godkjenner kommentarer lengre? Noen som har vært ekle mot deg? 🙁

      1. Nei, ikke egentlig.. Det er bare mye som foregår ellers i livet mitt så jeg er mer følsom en vanlig og tåler veldig lite akkurat nå😅 av en eller annen grunn har jeg gjort kommentarfeltet (som alltid er 99% hyggelig) til noe skummelt. Skal prøve å skjerpe meg <3

    3. Gleder meg til å se nye kjøkken og kommende oppskrifter. Synes selv er vanskelig med mat når er så mye jeg reagerer på, mister litt motivasjon og blir så oppgitt. Trengwr inspirasjon 😂 November er herlig og koselig tid, ha en super helg 🙂

    4. Hei!
      Jeg ville bare si at jeg heter også Andrea og er halvt islandsk! Island er et fantastisk land og språk, du bør lære deg islandsk, det er så fint!
      Kan ikke dere reise til Island en gang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg