TING JEG VIL GJØRE I MARS

📅 KJØPE LEILIGHET!!! Denne var overraskende tenker jeg. Nå er det virkelig på tide å få tak i en leilighet fordi jeg er flyttesyk som aldri før. Jeg med min dårlige tålmodighet burde aldri begitt meg ut på leilighetkjøping, haha.

📅 Kjøre enda mer av tingene mine til Sørlandet. Nå endte jeg jo opp med å pakke ut en hel eske med ting og plassere de i leiligheten til Morten da, men nå er de i hvert fall nærmere haha. Han har ganske god lagringsplass og det er en del kortere å flytte fra Lindesnes til Kristiansand enn hva det er å flytte fra Oslo til Kristiansand så jo mer jeg får ned hit, jo bedre.

📅 Roadtrip. Jeg er, som nevnt tidligere ganske reisesyk. Nå er vi midt i en prosess hvor vi bør bruke minst mulig penger, men Morten foreslo at vi kunne ta en roadtrip et sted! Det trenger verken å være langt eller dyrt, men en liten tur bort fra der man vanligvis holder til er alltid koselig.

📅 Arrangere tidenes vors. Marte, Emilie og jeg har tatt på oss oppgaven om å samle gjengen i Oslo. Vi har innkalt, invitert, kall det hva du vil til et vors vi kaller for tidenes vors. Vi har store planer for denne kvelden og jeg kan nesten ikke vente!

📅 Bruke masse tid med vennene mine når jeg er i Oslo. Dette sier jeg hver gang, men det er fordi jeg ikke vet når jeg plutselig flytter langt bort. Så hver gang jeg er hjemme vil jeg henge masse, masse, masse.

📅 Spise sunnere. SKJERPINGS! Nå har det virkelig gått for langt med usunnhetene mine. Heldigvis har jeg begynt å skjerpe inn middagene som ikke lenger kun består av pizza, lasagne og taco hehe. Fått inn litt fisk, prøver meg på noen gryter og litt sånt. Nå er det vel egentlig kosen det står mest på. Kos hver dag går bare ikke! Så planen min for mars er å begrense kosen til helgen.

📅 Gå på ski. Nå begynner jo været å bli nydelig og jeg har kost meg skikkelig de gangene jeg har gått på ski i år. Dette vil jeg fortsette med og kanskje forbedre teknikken litt så det ikke blir like tungt hver gang.

📅 Lage flere kule Youtube-videoer! Nå føler jeg vi er inne i en god YouTube-periode. Både Morten og jeg kommer på kreative idéer og synes det er gøy med innspilling og redigering. Det har jeg aldri synes før, så det er rett og slett et veldig godt tegn. Vi skal prøve å få oppdatert minst en gang i uka med varierte og morsomme videoer.

📅 Sette meg mål for resten av 2019. Jeg føler jeg har vært litt sånn vag med målene mine for 2019. Jeg har satt meg noen store mål, men jeg trenger små delmål. Nå skal jeg faktisk sette meg ned og skrive ned delmål for resten av året, ja kanskje til og med for hver enkelt måned.

📅 Gå til innkjøp av nye sneakers. Våren er på vei! Jeg velger å feire med å gå til innkjøp at en par ordentlig gode sneakers. Nå kan jeg til og med kjøpe lyse uten at de blir helt ødelagt av sørpe i løpet av noen timer.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg