TING JEG VIL GJØRE I JANUAR

Reklame | annonselenker Nelly / Gina Tricot

GENSER ZARA / BUKSE GINA TRICOT HER / SKO HER

Ha klesskap-detox. Dette gjør jeg med jevne mellomrom og nå er det på tide å renske litt igjen. Jeg må se hva jeg har brukt i løpet av høsten og vinteren og hva som har fått ligge i skuffen eller henge i skapet de siste månedene. Det er ikke nødvendig å ha det liggende når det er i god stand og andre kan få bruk for det. Følg med på Tise fremover, kanskje det dukker opp noen skatter 😉

Datenights. Morten og jeg har flere planlagte datenights i januar og det er så koselig! Det er godt å komme seg litt ut å gjøre noe gøy sammen, selv om hjemmelaget middag og filmkveld er veldig koselig det også. I morgen skal vi ut og spise etterfulgt av kino og neste uke skal vi på Escape room for første gang!

Julebord med blogg.no. Dette er gøy! Jeg tror dette er nytt for året, jeg har i alle fall ikke blitt invitert før, men i år skal blogg.no arrangere julebord. Det blir veldig spennende å se hvem som kommer og møte menneskene bak bloggene. Jeg tror det blir litt skummelt (fordi jeg er skikkelig pingle når det kommer til å møte nye folk) og sikkert veldig morsomt og koselig.

Manchester. Jeg skal faktisk på en jobbreise til Manchester. Jeg blir der en hel helg og er veldig spent på opplegget og alt sammen. Nå var jeg der i sommer med Morten og ville egentlig utforske mye mer, men begge var så allergiske at vi ikke orket å gjøre så mye. Utrolig synd, men nå får jeg en ny sjanse. Jeg skal i hvert fall innom Primark, haha. Det var der de hadde den Friends-caféen Central Perk, men det spørs om de enda har den. Jeg skal uansett innom og gleder meg masse til turen.

Valpekurs. Dette må jeg finne ut av og melde meg på så fort som mulig. Vi har nok veldig godt av et lite kurs for å lære mer om kommunikasjonen mellom oss og Trulte. Det blir nok jeg som drar, jeg har veldig lyst til å lære masse om dette! Så kanskje de kan hjelpe oss å få henne stueren… Noen som har vært på valpekurs i Kristiansand og kan anbefale et sted?

Trene minst to ganger i uka. Jeg har lyst til å fortsette med personlig trener en gang i uka, og så skal jeg klare å trene minst en gang alene. Det er lettere når man får den ene økten man “må” på. Da kommer man i gang den uken og det er lettere å dra dit selv. Jeg har gruppetimer inkludert i medlemskapet og det er så deilig de dagene hvor jeg egentlig ikke orker. Da kan jeg melde meg på en time, møte opp og bare gjøre jobben uten å måtte tenke over noe som helst.

Vurdere weekendtur. Jeg håper dette blir noe av! Jeg og tre venninner har snakket om å reise bort en helg på en skikkelig jentetur. Vi snakker masse digg mat, spa, shopping og kos. Jeg har sjekket opp en del og det kan være vi drar til Vilnius. Det ser skikkelig bra ut og jeg var i Kaunas (en annen by i Litauen) for noen år siden og likte det. Jeg trenger en jentehelg!

Få kjøkkenet 100% ferdig. Vi fikk den riktige benkeplaten like før jul, men bestemte oss for å vente til etter jul og nyttår med å gjøre det aller siste. Det skal riktignok bli skikkelig deilig å få det helt ferdig med lister og alt. Aaaah, da får jeg ro i sjela folkens. Det blir så ufattelig godt å være ferdig.

EU kontroll på bilen. Det er vel egentlig ikke noe jeg vil gjøre, men noe jeg skal gjøre. Det må til, en av de kjedeligere tingene ved å ha bil, men jeg hadde omtrent ikke klarte meg uten!

 

6 kommentarer
    1. Så bra at du skal på julebord med blogg.no! Da er du jo allerede godt i gang med det punktet om nyttårsforsett! 👍 God helg, fine! Klem❤️

    2. Vet at Marthe Borge går på et valpekurs nå i kristiansand, så du kan jo sende henne en dm og spørre hvilket! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg