TING JEG VIL GJØRE I DESEMBER

Reklame | annonselenke H&M

JAKKE HER / BUKSE CHIQUELLE / SKO LAST

Flytte inn i ny leilighet i Oslo. Er forsåvidt godt i gang her, men er enda ikke helt på plass. Jeg glemmer fra gang til gang hvor mye tid det tar å flytte! Så mye dill. Og vi har så sykt mye ting! Hvordan er det mulig når vi kvittet oss med så mye? Haha. Heldigvis føles det veldig bra og jeg er så gira på å komme ordentlig på plass.

Tegne garderobeskap. Wiii! Vi har ett garderobeskap nå. Det er riktignok dobbelt, men fortsatt alt for lite for oss med tanke på at vi må ha ytterjakker, sengetøy og begges klær der. Så det er booket oppmåling fra IKEA og vi skal etter hvert tegne garderobeskap som forhåpentligvis gjør at vi får plass til alt vi trenger. Gleder meg!

Pynte til jul. Jeg har arvet pappas falske juletre så i år skal jeg endelig, for første gang ha mitt eget juletre! Leiligheten skal pyntes til jul og den kommer til å bli så fin. Jeg har virkelig ikke en gjennomført stil på julepynten fordi det er noe av mitt gamle, noe av Mortens gamle og litt nytt haha. Det kommer nok til å ta noen år før det er 100%, men det blir uansett veldig koselig med litt julepynt og ikke minst et juletre!

Se venner igjen. Med god avstand, riktignok! Det blir ordentlig hyggelig å bo i nærheten av så mange av mine beste venner igjen.

Endelig oppdage turområdene i og rundt Oslo. Jeg har riktignok bodd her i litt over fire år tidligere, men gikk jeg på tur da? Haha, nei. Eller, da jeg bodde i Gamlebyen så løp jeg mye i Ekebergparken faktisk, men det var det foruten om et par turer rundt Sognsvann det første året jeg bodd her. Nå skal jeg endelig få oppleve alle de fine turområdene som finnes i og rundt byen!

Feire jul på hytta. Det blir så koselig ❤️ Jeg gleder meg masse! Det er vanskelig å få mer julestemning enn man får på hytta, særlig hvis det er snø. Jeg feiret der for første gang i fjor og det var superkoselig. Så jeg gleder meg allerede til å ta turen tilbake til Sørlandet og Bortelid for julefeiringen.

Ha tidenes roligste nyttårsfeiring hjemme. Jepp, det blir ikke noe store greier i år. Det var faktisk ganske rolig i fjor også, men i år skulel jeg gjerne ha hostet en liten feiring med hjemmelagd tapas og masse prosecco. I år blir vi enten hjemme bare oss, eller så blir vi igjen på Bortelid og feirer nyttårsaften med familien til Morten der. Koselig og rolig blir det uansett!

4 kommentarer
    1. Kordan mærke har dåkker på ->

      Kjøleskap.
      Komfyr.
      Vaskemaskin.
      Fryser.
      Og oppvaskmaskin ? 🙂

      Det e vææældi intressant og nyttig og vite 🙂

      Klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg