TING JEG VIL GJØRE I AUGUST

Reklame | annonselenke Nelly

TOPP ZARA / BUKSE HER

🏠 Legge ut leiligheten for salg igjen og forhåentligvis få solgt. Jeg vil ha den ut på markedet igjen i august og forhåpentligvis er den rette kjøperen der ute denne gangen. Nå begynner det faktisk å klø litt i fingrene etter å flytte på seg, bare fordi jeg vet det skal skje en eller annen gang.

🏋️‍♀️ Kjøpe nye timer med personlig trener og fortsette med det. Jeg var litt i tenkeboksen, men jeg får så mye ut av øktene med personlig trener og presser meg på en helt annen måte enn når jeg er alene. Jeg får også trent sykt mye forskjellig og så mange morsomme økter jeg aldri hadde kommet på selv.

🍲 Teste minst en ny middagsoppskrift hver uke. Dette kan bli spennende! Jeg har vært så matlei, men forrige uke testet jeg en del nye retter med stor suksess. Dette vil jeg fortsette å gjøre gjennom august.

💰 Lage et budsjett for måneden og holde meg til det. Penger flyr avgårde og jeg skjønner ikke helt hvor de havner. Her om dagen gikk jeg gjennom nettbanken og skrev ned alt jeg hadde brukt penger på i juli, så hvor jeg kunne kutte og lagde et budsjett for august. Nå skriver jeg også pengedagbok etter å ha lest et tips om det på NRK. Jeg skriver ned alt jeg bruker penger på og tanker om det.

💸 Spare tusen kroner mer enn forrige måned. Dette er et mål! Jeg har planer om å kutte noen steder og da blir det mer penger til sparing.

🎉 Begynne å plablegge bursdagen min. Yeiii! Det er bare litt under tre måneder til bursdagen min og da må jo planleggingen starte 😂 Jeg elsker å planlegge og elsker å hoste så dette er årets happening for meg. I fjor var jeg så nedfor for å fylle tjuefem, bo så langt unna vennene mine og så ikke poenget med å prøve å få alle ned hit haha, men i år dere! I år får de bare sette seg på fly, buss eller tog for nå skal det feires og jeg gleder meg så mye.

🏥 Ta celleprøve. I november i fjor fikk jeg beskjed om at jeg hadde celleforandringer. Disse kan gå tilbake av seg selv, men de kan også forverre seg. Jeg synes dette var veldig, veldig skummelt, mye fordi jeg ikke visste så mye om det. Etter å ha lest meg opp og forhørt meg med en venninne som er sykepleier ble jeg veldig beroliget, men bestemte meg for å definitivt følge rådet om å sjekke det opp årlig. Nå er det nesten et år siden sist og jeg har booket time hos legen.

4 kommentarer
      1. Jeg la ut story både på Snapchat og Instagram med en gang jeg fikk en kommentar på det og så videoen selv hvor jeg la meg langflat, unnskyldte og beklaget så mye jeg kunne. Så den har kommet, men jeg sier det gjerne igjen! Jeg er skikkelig, skikkelig, skikkelig lei meg for at min dårlige dag gikk utover dere. Det skulle aldri ha skjedd og jeg er så utrolig lei meg. Jeg elsker jo egentlig at dere får delta og ta valg og være med på å bestemme dagen min. Det klippet stemmer på ingen måte overens med virkeligheten og hvordan jeg egentlig ser på noen av dere. Det var rett og slett skammelig og jeg er UTROLIG lei meg.

      1. Hvorfor det? Det er helt vanlig å bruke sexleketøy 🙂 Jeg har også stilt opp i intervju med Kondomeriet tidligere og snakket om det samme så lite troverdig vil jeg vel ikke si det er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg