TING JEG VIL GJØRE I APRIL

Reklame | annonselenker Nelly

Dette er jo et av mine faste innlegg, men jeg tror nok aldri jeg har hatt så lite planer noen gang som det jeg har i april. Det har sin naturlige forklaring. Situasjonen vi er i gjør at man ikke er så mange andre steder enn hjemme og det er litt begrenset hva man finner på, men jeg har allikevel kommet på noen ting jeg vil og skal gjøre i løpet av den deilige vårmåneden april 🌸

TOPP HER / VESKE HER / BUKSE HER

🌸Møte med regnskapsfører. I need help. Frem til nå har det gått helt greit å gjøre regnskapet selv, i fjor hjalp pappa meg veldig mye, men nå er jeg litt lost for å være ærlig og har booket et møte med regnskapsfører som jeg håper kan gi meg god hjelp med akkurat det. Regnskap er ikke noe man vil gjøre dumme feil på så da er det bedre å få noen som kan det ordentlig til å gjøre det.

🌸 Finne frem vår- og sommerklær jeg har lagt bort og rydde bort de varmeste vinterklærne. Det er enda ganske kjølig ute, men jeg kjenner at de varmeste jakkene mine er for varme og jeg savner sommerkjolene mine! Jeg synes alltid det er gøy å finne frem klær jeg har lagt bort fordi plutselig er det noe jeg har glemt at jeg har, hehe.

🌸 Lære å bruke dronen ordentlig. Foreløpig har jeg engasjert meg lite i selve flyvningen av dronen, men jeg skal skjerpe meg å lære meg hvordan jeg bruker den! Det er gull å kunne hvis jeg skal reise et sted uten Morten å vlogge.

🌸 Prøve nye turområder i Kristiansand. Vi går mye på de samme stedene, men nå vil jeg utvide horisonten litt. Jeg vil helst unngå de mest populære turstedene. Ryktene sier nemlig at folk omtrent går i kø der på fine dager og det er ikke veldig aktuelt i disse dager, eller noen gang haha. Uansett, jeg vil finne nye steder!

🌸 Finne tilbake til løpegleden. Det frister faktisk nå som været blir så fint. Jeg vare ute og løp noen bakkeintervaller forrige uke og det ga mersmak, men været ble plutselig gråere og kaldere. Når solen varmer enda litt mer og gradene stiger vil jeg ut på løpetur!

🌸Skrive en to do list for uken og gjøre minst en av tingene hver dag. Det kan gå litt i stå når man går så mye hjemme, så det å ha en liste å forholde seg til kan være ganske greit, i alle fall for meg som er en liste-person.

🌸Feire ett år som samboere. Yei! Det har vi allerede begynt med. I dag har vi bodd i leiligheten i et helt år og det har virkelig skjedd mye! Vi har endret på typ hele leiligheten, pusset opp og gjort det til vårt eget sted og jaggu har det ikke flyttet inn en tredje”person”, lille Trulte. Vi skal kose oss litt ekstra i kveld 🙂

🌸Planlegge roadtrip i Norge. Vi vet ikke om den kan bli gjennomført i år eller kanskje ikke før neste år, men vi vil uansett sette opp en reiserute, se hva som finnes på veien, bestemme hvor vi vil innom og litt sånt. Det er gøy å ha noe å se frem til selv om man ikke vet når det skjer.

🌸Lese minst en av mine to nye bøker. Jeg begynte så vidt på den ene i dag og skal sette av mer tid til å lese fremover. Jeg har mye liksomshopping-tid å ta av så det burde gå bra.

11 kommentarer

Siste innlegg