TILBAKE TIL RUTINER OG ET HYGGELIG BESØK

Genser Arnie Says, kjøpt på Retro / kjole Shein / veske H&M

God morgen fine dere! Håper dere har hatt en fin start på uken. Jeg er ordentlig forvirra når det kommer til hvilken dag i uken det er. Sånn er det alltid når jeg kommer tilbake fra reise så det er ikke noe nytt, haha.

I går fikk jeg gjort unna en god del ærend og kom litt tilbake i rutiner. Jeg fikk også endelig tatt en allergisprøyte så jeg håper den begynner å virke med en eneste gang slik at resten av sommeren blir litt mer behagelig. Nå kan sol og varme bare komme! Jeg er klar, hihi.

To andre hyggelige ting skjedde i går. Vi dro og hentet Laban som skal være på besøk hos oss frem til helgen. Det er så utrolig koselig å ha han tilbake! Nå var det tre uker siden sist og det er virkelig ikke det samme uten han i leiligheten altså.

Det andre hyggelige som skjedde var at pappa kom på besøk. Han blir her frem til torsdag så det er veldig hyggelig! Vi kjøpte med oss en digg lunsj fra Panda Panda i byen. Jeg elsker det stedet, de har så mye godt. I går prøvde jeg den greske salaten der for første gang og jeg har bare ett ord å si om den: NAM!

Ellers har vi blant annet fått snakket litt om oppussingen av stua som pappa skal hjelpe oss med senere i sommer. Jeg kjenner det kribler i meg bare av å snakke om det. Nå står liksom alt på vent til vi får bort det hvite panelet og får malt om stuen. Herregud, det kommer til å bli så fint!

Sånn, det var gårsdagen. Når det kommer til dagen i dag så skal jeg jobbe frem til halv tolv, da har jeg en time hos fysioterapauten før Morten, pappa og jeg drar på handletur. Alle skal ha litt forskjellig så hvorfor ikke så oss sammen? Deretter skal jeg farge vipper og vokse bryn før vi skal handle inn til middag.

Nå må jeg ut på en luftetur med Laban så vi blogges igjen senere i kveld! Nyt dagen 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg