TILBAKE PÅ TV-SKJERMEN

Reklame | annonselenke Nelly

HÅRBØYLE GLITTER / KJOLE HER (70%)

Hei, fineste dere! Jeg håper alle sammen hadde en kjempefin feiring i går.

Nå er Morten og jeg på vei ned til Kristiansand igjen. Vi skal nemlig ta toget til Oslo klokken to. Vi er så heldige å få være med på God morgen Norge i morgen tidlig! Herregud, jeg elsker det programmet. Det står på omtrent hver eneste morgen og har vært en del av rutinen min i mange år. Det at jeg nå skal sitte i den sofaen??? Altså, jeg klarer ikke. Jeg blir starstrucked av å få være med om det gir mening. Jeg kommer til å dåne når jeg møter programlederne, og ikke minst Wenche! Jeg blir så lei meg om hun ikke er på jobb. Hun er så nydelig.

Så, hvorfor i all verden skal Morten og jeg plutselig på God morgen Norge? Det har seg slik at Love Island kommer i “ny drakt” som det så fint blir sagt, denne gangen på TV2. Morten og jeg var så heldige å møtes på nettopp Love Island og vi vant faktisk den første sesongen som gikk på TV3, men det vet nok de fleste av dere. Nå skal de i gang med ny sesong som har premiere om noen dager (jeg gleder meg som en liten unge), og da passer det fint å snakke med prakteksempelet av et vinnerpar 😉

Haha, neida. Joda, vi er faktisk det. Vi sitter jo her og har vært sammen i et års tid, eier leilighet sammen og har fått oss hund. Det er ingenting som tilsier at vi ikke skal holde sammen for alltid og det er jo faktisk 100% takket være Love Island! Vi hadde antakeligvis aldri møttes hvis ikke det var for nettopp det programmet og vi er faktisk et levende bevis på at hele konseptet kan fungere. Det er oss, så er det Tommy og Molly-Mae, haha. Fin sammenligning?

Nei, dette gleder jeg meg skikkelig til og jeg kjenner at det kribler i magen! Jeg er så spent og gleder meg masse til å snakke om Love Island og litt om oss 😉 Jeg håper dere vil se på! Vi skal på i morgen 09.20 om jeg ikke tar helt feil, men frykt ikke. Hvis du er på jobb så kan du se det igjen på Sumo. Kryss fingrene for at jeg ikke blir så starstrucked av det hele at jeg blir stum eller sier noe dumt så blogges vi fra Oslo!

4 kommentarer
    1. Det må jeg ta opp i morgen da jeg ikke har sumo 😊 Gleder meg til å se dere og den nye sesongen av Love Island 🥰

    2. Åh, så gøy! 😁 skal se på dere i morgen! Jeg gleder meg også veldig til Love Island starter! Wiii! Klem!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg