TIL MIN NYE LEILIGHET…

Reklame | alle lenker er annonselenker Ellos & Jotex

Hallo, fineste dere ❤️ Morten og jeg dro til forrige mandag for å starte jakten på leilighet i Oslo. Det var sååå spennende og jeg er veldig fornøyd med det vi så på. Jeg er så gira på å komme tilbake til Oslo, det føltes virkelig som å dra hjem. Vi fant også en leilighet vi er litt ekstra interessert i og som vanlig flytter jeg mentalt inn, hehe. Det er så dumt fordi jeg blir så skuffa hvis vi ikke ender opp med å få kjøpt den, men det er litt gøy også. Jeg har allerede begynt å planlegge hvordan jeg vil ha det og her er litt av det jeg fant som jeg tenker kunne passet inn. Jeg får leve i bobla til den sprekker 😂

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER 

9 HER / 10 HER / 11 HER / 12 HER

 

6 kommentarer
        1. Tror hun eller han sikter til at det kan oppfattes som villedende, at du lokker lesere til når du skriver min som at dere har gått fra hverandre 🙂

          1. Hæææ, det er jo helt sykt 😂 JEg legger jo ut bilder av oss daglig og skriver om oss daglig. Det er bare helt unaturlig å skrive vi når det kommer til hva jeg ønsker meg til en fremtidig leilighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg