TIDLIG HELG OG HYTTETUR

Reklame | annonselenke Nelly

Link til settet jeg har på meg HER

Goood torsdag, kjære dere! Nå sitter jeg i sofaen på hyta mens lyset begynner å forsvinne utenfor. Morten og jeg bestemte oss for en god stund siden at det var på tide med en hyttetur igjen så etter møtet mitt i dag pakket vi bagen, fylte handleposen med masse deilige og kjørte den forholdsvis korte turen opp til Bortelid.

Vi har med brettspill, rødvin, tre forskjellige sjokoladeplater, grov vaffelmiks, ullundertøy og masse deilig mat. Dette kan med andre ord ikke bli annet enn en fantastisk deilig helg!

Trulte er som alltid veldig fornøyd med nye steder å snuse rundt på selv om hun ikke er så god til å vise det, haha.

Mmm vi lagde en skikkelig deilig middag! Dette er noe så fancy som en one pot quinoa med poteter. Det smakte himmelsk og oppskriften finner dere på Vegetarbloggen.

Vi gikk en deilig kveldstur og nå kom Morten nettopp med et kakestykke til meg. Vi skal kos oss som de pensjonistene vi er og i det jeg er ferdig med innlegget og kaken skal jeg gå opp, tappe vann i badekaret, ta med meg et glass vin og bare nyte!

6 kommentarer

Siste innlegg