THE REED

Hei, fininger! Nå er vi på vei ut igjen. Vi har så vidt vært hjemom i en times tid for å skifte og hvile beina litt. Vi har fartet mye rundt i dag og til vår store glede fant vi endelig noe som minnet om et sentrum med restauranter, barer og ikke minst shopping! Det ble jo en god tur innom Primark og jeg skal vise dere alt jeg handlet der i en Haul. Nå skal vi ut og spise igjen, men først må jeg bare vise dere hvor vi spiste tidligere i dag.

The Reed er et dødskult sted som vi gikk på litt sånn tilfeldig. Nede har du et ganske vanlig lokale, normal belysning, kaker, kaffe og kjempekult interiør. Oppe kommer du inn i et helt sykt lokale med UV-belysning (heter det UV-belysning?), loungemusikk og altså. Det var så kult! Vi ble helt obsessed med det stedet som heldigvis hadde kjempegod mat i tillegg. Jeg spiste en veggie bowl som blant annet inneholdt avokado, ris, falafelboller, ingefær, ruccola og en ekstremt god vinaigrette. Dere må prøve det om dere noen gang skal til Berlin. Jeg skal putte det inn i guiden også. Nå må jeg løpe, i mellomtiden kan dere kose dere med disse superkule bildene fra The Reed!

7 kommentarer

Siste innlegg