TAPAS & VIN

God lørdag, fine dere! Jeg er på vei ut døren for å møte to venninner til middag. Vi skal lage deilig mat og bare kose oss i kveld. Denne helgen er egentlig en skikkelig kose-helg, noe jeg synes er helt fantastisk!

Jeg kom tilbake til Oslo i går og selv om jeg var ganske sliten av den lange kjøreturen ble jeg så gira av å være tilbake. Morten og jeg gikk en tur ut, tok oss en kaffe på St. Hanshaugen og koste oss til tross for at det var litt kaldere her enn på Sørlandet haha.

Det gikk egentlig i ett fra vi kom til byen og frem til vi dro ut for å spise. Nesten hele gjengen var samlet på Champagneria hvor vi spiste tapas og drakk vin til sent på kvelden. Det var sååå koselig! vi var faktisk 14 stykker! Det er ikke verst å klare å samle en såpass god gjeng en fredagskveld altså. Åh, det er så trist å tenke på at jeg ikke skal bo i samme by som disse fantastiske menneskene for alltid 🙁

  

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg