TANKER PÅ VISNING

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå har jeg jo vært på noen visninger og det er en god del ting oms surrer gjennom hodet mitt mens jeg går rundt i noen andres hjem og vurder om jeg vil bruke noen millioner på det eller ikke. Jeg er jo bare vant med leie-visninger og ikke kjøpe-visninger. Det er en god del forskjeller og sist skrev jeg ned noe av det jeg tenkte på underveis, hehe.

JAKKE HER (50%) / KJOLE SAMSØE / SKO NIKE / VESKE BIKBOK

Det er rart å ikke selge seg inn. Jeg er vant til leie-visninger hvor man må kjempe om oppmerksomhet fra utleier og imponere. Nå er liksom rollene snudd på hodet.

Hva i all verden skal jeg egentlig spørre om? Altså jeg er helt lost.

Hvor kjøper folk alle de fine tingene sine?? Jobber 90% av mennesker som interiørarkitekt eller hva skjer? Kan jeg kjøpe leiligheten slik den er nå, takk.

Åh, hvorfor er det så mange mennesker på visningen i mitt nye hjem? Jeg skal jo bo her.

Hvorfor er det ingen folk her? Det må være noe galt…

Lurer på om potensielle stalkers og seriemordere finner veien hit…. kan de se meg herfra?

Kan jeg ta en av de nystekte kanelboller der tro? Ingen andre spiser… hm…

Vil jeg egentlig bo her?

 

4 kommentarer
    1. Haha! Morsomme tanker! De fleste bruker stylister for å preppe boligen for visning i dag, tror jeg. Så hvis du hadde trålet alle ledige boliger ville du kanskje ha funnet igjen alle de lekre tingene på mange steder. Altså bare juks! Da jeg skulle selge hus en gang i tiden hadde jeg lest at det gjorde seg hvis det luktet nybakt, så jeg bakte boller og satte fram et stort fat. Jeg hadde bare satt pris på om noen hadde forsynt seg. Så bare ta en kanelbolle eller hva det er neste gang. Haha!
      Det verste er vel å se for seg hvordan man vil ha det når man er på visning i en møblert bolig. Alle disse fancy tingene kan jo virke forstyrrende også.
      Jeg har akkurat flyttet tilbake til Norge etter mange år i utlandet. Til Kristiansand, faktisk… Vi leier. Er veldig fornøyd. Det er ledige boliger for salg her også… Til en forunderlig billig penge. Noen kilometer fra sentrum, riktignok. Men absolutt i sykkelavstand…

      Å finne bolig, enten for kjøp eller leie er en slitsom, og kan være en langvarig prosess. Hvis en av favorittene røyk, kan det jo tenkes at det venter en enda bedre leilighet bak neste sving.
      Beklager veldig lang kommentar, men alt jeg egentlig ville var å ønske dere lykke til videre i boligjakten!

    2. Når du går på visning så vær litt obs på akkurat det med boller. Noen blir rådet til å bake fordi det gir en god lukt, og kan dekke over at det evt lukter litt dårlig der inne. Sjekk også at de ikke har vinduer oppe for lufting, noen ganger kan det være for samme grunnen som med bollene 🙂

      Men selvfølgelig, det er ikke alle som er slik. Men vi så igjen det et par steder før vi kjøpte oss hus.

      Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg