TANKER AKKURAT NÅ: KLEMMER, TISE OG REISING

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP HER – JAKKE HER – SKJØRT NEO NOI (UTSOLGT)

💭 Hvorfor legger enkelte ut en topp fra h&m og tagger med #ganni #bytimo #zara #bymalina altså? Det er utrolig kjedelig når man skal finne en topp fra for eksempel bytimo og får opp en million plagg fra andre merker! Tagg merket du legger ut.

💭 Det er mange steder jeg vil reise til, men så vil jeg ha deg enkelt 😂 for eksempel… vi skal til Roma i mai neste år og da vil jeg gjerne ta en tur til Positano, et bare dager bare, men det er ikke bare å ta et direktetog eller et direktefly. Det er liksom litt dill og da blir jeg sp tiltaksløs! Men hallo, det er jo så verdt det! Jeg er helt lik med Mykonos også, krise. 

💭 Hvorfor kan man ikke være allergisk i typ november eller februar hvor livet er dødskjedelig og mørkt uansett? De ter så typisk at man blir liggende rett ut i noen av årets beste måneder! Jeg er seriøst allergisk fra mai til august.

💭 Er det bare jeg som synes det er litt frekt med folk som stiller spørsmål om hvorfor andre får vaksine? Særlig tidlig i vaksineringen… Det er åpenbart en grunn til at noen går foran og man er prioritert på grunn av ting som står i legejournalen. Det er ikke alltid man har lyst til å dele alle sine intime detaljer og jeg føler ikke det er noen andres sak enn sin egen. Jeg mener 100% at man skal få lov til å juble og dele at man har fått vaksine uten å få spørsmål om “hvorfor man får vaksine nå”. Hvorfor man går som risikogruppe er virkelig en privatsak. Man får nesten ikke noe mer privat enn en legejournal!

💭 Herregud, jeg vil ligge på en solseng i Hellas nå og gå rundt i fine sommerkjoler, drikke vin og spise tzatziki og brød.

💭 Nå har jeg et skikkelig luksusproblem. Det er vel ikke akkurat en hemmelighet at nettshoppingen gikk litt over styr under siste lockdown og at det generelt har vært mye nettshopping det siste året. Nå har jeg så mye fine klær, enn vil spare på alt 😁 “Nei, jeg vil ikke bruke den… Den er så fin, vil spare den”. Spare den til hva? Altså noen ganger tror jeg livet mitt er spennende enn det faktisk er. Hallo, du skal i en bursdag eller middag og drinks ute – det skjer ikke noe mer spennende enn det i livet ditt så det er ikke noe å spare den kjolen til! Haha.

💭 Folk på Tise som vil ha noe… Du svarer og man er på siste steg av avtalen. Så åpner de, leser og svarer aldri igjen. Why? Kan man ikke bare si at man ikke vil ha den allikevel? Merkelig, spør du meg.

💭 Altså, folk har begynt å gå for klem igjen når man møtes og jeg er overhodet ikke klar for det! Hallo, jeg kan ikke klemme folk? For det første liker jeg ikke klemmer i utgangspunktet og det er en av tingene jeg har elsket med corona, haha. En av få gode ting som kom ut av det, mindre kroppskontakt med fremmede. Uansett. Jeg føler mange tenker at pandemien er helt over, og selv om man er vaksinert så kan man vel faktisk fortsatt få corona? Jeg er ikke veldig gira på det og vil helst holde avstand så lenge som mulig jeg. Det går helt fint for meg om vi bare dropper håndhilsing og klemmer for alltid 😊

💭 Det er så mange kule spisesteder og uteserveringer i Oslo jeg vil teste nå! Elsker det!

 

0 kommentarer

Siste innlegg