TANKER AKKURAT NÅ – FERIEPLANER, MOBILDØD OG HYTTEFOLKET PÅ VEI TIL TRYSIL

Reklame | Second Female - annonselenke Nelly

Lånt kjole fra Secind Female – sko Pavement her

💭 Jeg har aldri likt lilla, men nå har jeg plutselig blitt veldig glad i lys pastell-lilla. Det er jo så fint! Jeg er generelt hekta på alle pastellfarger akkurat nå. Tror det er drømmen om vår som gjør det. Jeg trenger å tenke på at våren snart kommer med sola, varmere vær og fine farger 🌸

💭 Ååå, jeg har lagd meg bruker på Discovery + igjen. Jeg hadde det før, men har hatt en pause. Jeg er så glad jeg lagde ny bruker. Jeg satt og så på Wahlgrens Värld i hele går, haha. Dagen før det så jeg Hvite gutter og Nesten voksen. Det er så mange morsomme serier der, men favoritten er Wahlgrens altså. Jeg elsker den familien, de er så søte haha. Særlig Pernilla, herregud så skjønn hun er! Jeg elsker at de fremstår så jordnære og er så ærlige på ting, i hvert fall virker det sånn. Herlig familie altså. Jeg blir alltid så inspirert av å se på de.

💭 I dag har jeg bestilt en blomsterbukett i vårfarger fra Bislett Blomster. Jeg gikk forbi butikken her om dagen og den er jo stengt for kunder selvfølgelig, men jeg så man kunne bestille via mail. Så jeg sendte de rett og slett et bilde av en bukett jeg likte og spurte om de kunne lage noe i lignende farge. Jeg skal hente den senere i dag og gleder meg så mye til å få litt fargerike blomster inn i leiligheten. Det er veldig sjeldent jeg kjøper blomster faktisk, men i dag var det nødvendig haha.

💭 Jeg har begynt å planlegge årets sommerferie selv om jeg ikke aner hvordan ting ser ut og om man i det hele tatt får gjort noe, men jeg trenger å tro at jeg har noe å se frem til. Det blir forhåpentligvis roadtrip i Norge i år som i fjor, men denne gangen vil vi nordover og ta med Trulte! Vi har begynt å se på litt steder og det er så mye fint i Nord-Norge. Vi vurdere Lofoten, men også en del steder i nærheten som ser minst like fine ut. Så spennende. Det eneste er at vi trenger å finne kule steder på vei opp. Det synes jeg er litt vanskeligere. Jaja, vi får se om det i hele tatt blir mulig å reise innenlands hehe.

💭 Mobilen min svikter og jeg er ikke klar for å sende den på serive. Sist jeg gjorde det fikk jeg en eldgammel telefon fra et merke jeg ikke skjønte en dritt av haha. Det var så vanskelig å bruke den og det er ganske krise når halve jobben min er å bruke telefonen min. Den hadde ikke et fungerende kamera en gang, så jeg er litt redd for det der. Jeg vurderer å legge den ut til salgs som den er og kjøpe ny, men problemet er at jeg ikke helt vet hva som er galt 😅

💭 Vet dere hva jeg har startet nå eller? Løpeklubben! Jeg spurte i gruppechatten om noen ville være med og løpe. Jaggu var det ikke to stykker som sa ja, så fra nå av er vi løpeklubben. Det er så hyggelig og ikke minst motiverende! Vi får sett hverandre og snakket sammen mens vi får fysisk aktivitet og frisk luft. Helt perfekt. Så holder vi selvfølgelig god avstand og det er ikke noe i nærheten av nærkontakt bare så det er klart, haha. Uansett. Vi hadde vår første løpetur i går og vi skal prøve å gjøre det til en fast greie en gang i uka.

💭 Jeg har vært så god med mitt lille shoppestopp/kun kjøpe brukt-greie i januar! Jeg har kjøpt noen ting til meg selv, men alt er kjøpt via Tise. Det er virkelig noe jeg skal bli flinkere på generelt. Hvis jeg har trengt en ny treningsjakke eller hatt lyst på interiør så sjekker jeg bare diverse nettbutikker, eller så har jeg fått lyst på det fordi jeg har sjekket nettbutikker. Jeg har brukt Tise til dyrere ting, men ikke til “småting”, men det skal jeg endre på nå. Man kan finne så mye fint på Tise, mye er til og med helt ubrukt! Jeg kjøpte et pannebånd med lapp på, helt ubrukt som selgeren ikke ville ha allikevel liksom. Jeg kjøpte en coffee table book med plasten på. Jeg har kjøpt en løpejakke, noe jeg aldri hadde tenkt på å sjekke etter på Tise først. Så dette skal jeg ta med meg videre selv etter at mitt lille prosjekt er over. Hvorfor kjøpe nytt hvis man kan finne det man trenger brukt? Selvfølgelig er det ikke alt man får tak i, men overraskende mye!

💭 Jeg har så lyst til å dra til Sørlandet. Jeg vil besøke pappa som jeg ikke har sett på lenge. Okei, jeg så han så vidt i jula, men jeg ble jo vandt til å se han flere ganger i uka da vi bodde i Kristiansand. Så vil jeg ha sørlandstid, besøke familie og dra på hytta. Det hadde vært terapi, sånn seriøst. Men jeg er flink pike jeg og holder meg i Oslo, selv om det i følge NRK var unormalt mye trafikk ut av Oslo mot fjellet forrige helg. Kjekt at det ikke er influensere da. Hadde blitt hudfletta. Influenser eller ei, jeg foretrekker å følge retningslinjene i stede for å reise på hytta og øke omsetningen til polet i Trysil med 300 prosent og stå på ski. Selv om jeg kan forstå de såååå godt når livet blir så begrenset her siden alt er stengt og man helst skal unngå marka i helgene. Det blir jo grusomt trist.

💭  Nå begynner jeg å bli skikkelig lei av å vente på møblene vi mangler… Spisebordet vårt bestilte vi og betalte for i november. Det skulle komme inn hos Møbelringen i Oslo 2. desember…. Så ringte jeg dagen etterpå da, siden jeg ikke hadde hørt noe om levering og spurte om det hadde kommet inn. Oi, nei det var forsinket det. Til 20. januar!!!!! Vi fikk låne et bord i mellomtiden så jeg var sånn, jaja det går vel greit. Kjedelig, men sånt skjer. Det som er problemet nå er at jeg mailet de 19. for å høre om det var noe nytt, altså for å sjekke at bordet faktisk kommer inn. Nei, det var ikke noe nytt “forventet leveringstid er fortsatt slutten av januar, starten av februar” nå plutselig. Ja, de hadde visst glemt å presisere at den leveringstiden de oppga meg var på fabrikken??? Ikke i butikk. Så når jeg får det bordet aner jeg ikke faktisk. Så det er jo moro når man har gledet seg i snart to måneders tid. Det andre er tv-benken. Den er mest kjedelig faktisk, men den var jeg klar over på forhånd. Den skal komme inn på lager hos Royal Design i morgen, så jeg er spent på om det faktisk skjer 😅

11 kommentarer
    1. Sååå enig i Wahlgrens värd! Elsker det! Ny sesong på Søndag!!! Wohooo! 😀 Nord Norge er vakkert ja! Har du sett noe på Alex og Aune på tv2 sumo? Jeg har sett litt på fordi jeg ville se hvordan det var på Bleik, haha! Sååå fint der! Ellers er Stokkøya spesiell, og Leka er veldig fint! Så smart med løpeklubb! Og så kult at det kom så mye bra ut av shoppe prosjektet ditt. Fantastisk 😀 <3

        1. Ja, det er litt gøy altså. De er jo en litt spesiell kombo, haha! Sååå fin strand der bl.a! Værd å se første episode bare p.g.a det! 😀 <3

    2. Håper virkelig du får møblene snart😊 Krysser fingrene!!❤ Det er klart man venter å gleder seg! I dag bestilte eg den komfy joggedressen i beige fra Nelly som eg så her inne først! Å eg gleder meg, håper du ikke er altfor lei den til å høre om den haha😂 Ha ein fin kveld og morgendag. Og stå på videre😃

    3. Så gøy 🙂

      Men ka koste dicoveryplus ?

      Steda dåkker kan besøke ->
      Mo i rana.
      Mosjøen.
      Brønnøysund.
      Sandnessjøen.
      Fauske.
      Bognes.
      Bodø.
      Svolvær.
      Leknes.
      Henningsvær anbefale æ på det stærkeste, dær har du masse modell bilda og ta ♡ Det e sååå vanvittig fint dær !

      Klæm ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg