TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / SKO HER

💭 Jeg er helt ute av mitt eget system. Alt er som en suppe, det er null struktur. Jeg kan gå hele dagen og glemme at jeg har en blogg, stresser over å gjøre klart samarbeid og IKKE glemme å poste de når den tid kommer fordi alle dagene går så i ett. Det er sykt forvirrende og skikkelig stressende. Det er som om jeg har tatt fei uten å egentlig ha fri. Jeg kan plutselig få skikkelig panikk for et eller annet som skal skje om en uke fordi jeg hadde glemt det det og da, selv om alt er klart og ferdig. Jeg tror jeg må sette opp en ukesplanlagger som jeg ser på hver eneste morgen. Det er jo det jeg har pleid å gjøre, men når alle vanlige avtaler er avlyst har jeg gått helt bort fra det. Nå må det tilbake før jeg plutselig glemmer noe veldig viktig.

💭 Jeg har bestilt min første matkasse! Jeg er så matlei og lite inspirert, så fikk jeg tips om denne (med rabatt!!!) og bestilte min første matkasse. De hadde sykt mye digg, så jeg er veldig spent. Det eneste er at jeg trodde jeg kunne bestille en matkasse, men det viste seg å være et løpende abonnement… wopsi. Heldigvis uten binding så jeg kunne visst slette eller fryse det etter første levering haha.

💭 Omggg jeg har bestilt meg så fint treningstøy! Og fått det forsåvidt. Jeg hadde nesten bare sorte Nike tights og sorte t-skjorter hehe. Det er jo litt gøy med farger og jeg blir skikkelig motivert av nytt treningstøy. Gleder meg til å vise dere 👏🏼

💭 Jeg har virkelig nytt disse sommerdagene vi fikk her på Sørlandet. Så utrolig deilig! Jeg har fått skikkelig farge i ansiktet og det skal faktisk ikke mer til før jeg føler meg mye freshere. Nå er det kaldere og gråere, men det synes jeg går helt fint. Da klaret jeg kanskje å få jobbet litt igjen haha.

💭 Jeg som trodde jeg ikke likte å løpe lenger. Det er jo sååå deilig! Jeg har startet dagen på joggetur i skogen med Maren et par dager og det har vært så fantastisk deilig. Jeg føler meg SÅ bra etterpå!

💭 Altså alle de fine sommerkjolen mine… Jeg som hadde gledet meg til Hellas først og fremst (hadde handlet en del til den turen ja), men også sommerfester, vin på brygga og andre festligheter. Nå får de brukes på bilder og småturer til byen i stede haha.

💭 Jeg er såååå glad for at vi bestemte oss for å bo på Sørlandet. For det første er det nydelig i Kristiansand, men mye også fordi det er koselig å være så nære familie. Nå ser vi pappa flere ganger i uken og familien til Morten ser vi også ganske ofte selv om de bor en times tid unna. Det er så mye koseligere enn om vi hadde møttes noen ganger i året bare. Da blir vi mye bedre kjent mye raskere. Koselig!

💭 Vi har fått mølle!! Det er så sykt gøy og den tok mye mindre plass enn hva jeg trodde den skulle gjøre så vi har fortsatt god plass. Sykt digg. Ikke at jeg tror jeg kommer til å bli en super-løper eller løpe hver dag, men på drittdager hvor bæret er dårlig og dørstokkmila veldig lang kan jeg bare ta med macen ut, sette på en serie og gå powerwalk i motbakke typ. Så digg!

💭 Jeg vet jeg er skikkelig dårlig til å svare på kommentarer om dagen, men av en eller annen merkelig grunn er jeg skikkelig redd for at det skal være masse stygt der. Noe som er rart fordi jeg har verken skrevet noe veldig spesielt eller gjort noe veldig rart, haha. Jeg får sånne perioder noen ganger hvor jeg bare er redd for å åpne kommentarfeltet uten grunn. Morsomt nok er det ofte i forbindelse med mensen, haha. Kanskje jeg bare blir litt ekstra skjør på den tiden. Dere skal uansett vite at jeg åpner og leser når jeg er back on track 🙂

💭 Jeg savner jentekvelder 

💭 Nå begynner jeg å bli ganske spent på hva som kommer til å skje med Hellas-turen Morten og jeg egentlig skulle på i slutten av mai. Jeg håper jo (og regner med) at Apollo avlyser, men jeg må innrømme at jeg blir litt stressa hehe. De må jo avlyse? Jeg vil jo for all del ikke reise og tviler på at ting er i orden da så jeg skulle ønske de avlyste nå, men skjønner jo at de ofrholder seg til de 14 dagers retningslinjene som kommer. Nå har jeg nesten begynt å glede meg til å få tilbake pengene, haha. Jeg har jo skjønt at turen går i vasken så da kan jeg glede meg over det og sette de rett til sparing for neste års (eller 2022, hvem vet) sommerferie.

💭 Altså jeg har gledet meg så til å planlegge årets sommerfest. Morten og jeg arrangerte det i fjor og skulle gjøre det til en årlig greie. Nå kommer det så mye fine sommerting i butikkene, perfekt til sommerfest og jeg får så lyst til å gå amok og handle inn til neste år haha. 

9 kommentarer
    1. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor du er så langt nede på topplisten, for du leverer som en som burde vært nr. 1! Kvalitetsinnlegg hver eneste dag, nydelige og klare bilder, inspirerende innlegg, morsomme YouTube-videoer med Morten og generelt bare bra å si. Jeg har lest blogger i sikkert 10 år, og pleier ALDRI å kommentere, men du fortjener virkelig en kommentar fra en som aldri gidder å ta seg tid til det. Jeg er innom bloggen din flere ganger daglig, og setter pris på underholdningen jeg får ved å lese din blogg. Keep up the good work!

      1. Hei fine du <3 Tusen takk for kjempefin kommentar! Det er sååå koselig at du synes dette og tusen takk for at du leser og se YouTube og følger med 😀 For meg er det viktigste at jeg kan stå for det jeg leverer, at jeg synes det er moro og at det er noe jeg selv ville lest, men det varmer allikevel at du synes det! Tusen takk <3

    2. Så fin kjole!! Denne fikk jeg så lyst på🌸
      Er den gjennomsiktig? Og hvordan er den på brystpartiet mtp bh/ikke bh?

    3. Så fin du var på bildet i dette innlegget! Jeg er noen år eldre enn deg,(30 i år) så jeg er sikkert egentlig ikke i målgruppen din. Ikke har jeg sett deg på TV heller, så jeg kjenner bare til deg fra bloggen. Jeg vil bare si at jeg syns du er et friskt pust og at jeg er så glad for å se at du fronter en normal, frisk kropp. Du er normalvektig, holder deg i form og er ikke operert, så du er jo så sunn og flott som man kan få det. Heia slike influensere som deg!

      1. Tusen ta,, så hyggelig at du synes det 😀 Det er ikke så mange år eldre da 😉 Nærmer meg straks selv (4 år igjen). Men uansett, superhyggelig å høre!! Tusen takk, fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg