TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP HER / BUKSE HER

💭 Jeg har skikkelig hjemlengsel. Jeg er så sjalu på vennene mine som har reist hjem til Larvik i påsken for å feire påske med familien sin, de møtes og går turer sammen og det ser så koselig ut. Påsken er i utgangspunktet min favoritthøytid. Jeg pleide alltid å reise hjem til Larvik i påsken. Det samme gjorde hele vennegjengen min. Vi pleide å ha det så moro, gå turer, dra på byen og ha det så utrolig gøy! Jeg synes det er ordentlig trist at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen… Hadde jeg vist at forrige påske var den siste påsken jeg kunne dratt hjem så hadde jeg gjort det. Jeg synes det er utrolig koselig å ha pappa her i Kristiansand, men det betyr også at jeg ikke kan dra hjem lenger og det er ganske trist.

💭 Dere vet den “du skal ikke få føle dette fordi andre har det verre”-holdning? Jeg spyr. Det er alltid noen som har det verre, men jeg synes ikke det gir andre rett til å si at du ikke skal få føle som du gjør eller uttrykke følelsene dine. Jeg blir så sint på sånne folk! La folk føle som de gjør, selv om andre har det verre. Skjerp dere.

💭 Jeg er helt besatt av å male stuen, men jeg får ikke Morten med på laget. Hva i all verden skal jeg gjøre dere? Alt jeg ser for meg nå er en nydelig beige stue og alt interiøret vi allerede har passer minst like godt til det. Kanskje jeg bare skal male hele stuen selv, hehe. Da må jeg lurte han ut av huset, uten bil, dra og kjøpe all malingen og male som en helt før han rekker å komme tilbake. Hm… Vet ikke helt hvordan det kommer til å gå, haha. Uansett, jeg vil ha en beige stue nå!

💭 Pollen er tilbake. Grusomme pollen. Jeg skal egentlig ikke være allergisk på denne tiden av året, men det er jeg faktisk. Det kan også være på grunn av vaksinen jeg tar mot gresspollen som gir meg halsbrann, rennende øyne, kløe i øret og alle andre deilige plager, men jeg tror faktisk det er litt pollen jeg merker også! Kanskje kombinasjonen av de to? Åh, jeg håper vaksinen hjelper så jeg kan ha en normal sommer igjen.

💭 Hvorfor skal alle dele TikToks på Instagram? Er ikke det en egen app? Burde ikke det holdes på den appen så kan de som har TikTok og lyst til å se på TikTok se det der? Jeg føler meg så sykt gammel nå fordi jeg forstår virkelig ikke greia med den appen, haha. Jeg synes ikke noen videoer jeg har sett er litt morsomme en gang. Hva er egentlig greia? Man skal danse og gjøre rare ting? Er det greia liksom? Neeei, jeg melder meg ut.

💭 Jeg har planlagt fremtidens hus! Vi var hos foreldrene til Morten for en stund siden og huset deres ligger så fantastisk fint til. Det er ganske bortgjemt, det er få naboer, man har utsikt til havet og det er så fint der! Så nå har Morten og jeg funnet ut av vi skal vinne i Lotto, kjøpe huset til foreldrene hans, rive det og bygge et gedigent funkishus hehe. Jeg skal ha store vinduer ut mot sjøen, i tredjeetasjen skal jeg ha et stort bad med badekar ved vinduene så jeg kan ligge og se ut mot havet, store lyse, åpne rom. Det blir så fint! Skal bare vinne Eurojacpot i kveld så ordner det seg.

💭 Okei, jeg må tilbake på lavfodmap. I alle fall kutte ut matvarene jeg reagerer mest på. Nå går jeg rundt og ser høygravid ut igjen og det siger luft ut av meg til alle døgnets tider. Jeg har vært helt håpløs de siste ukene, spist absolutt alt jeg ikke tåler. Jeg har til og med spist de matvarene som er aller verste for meg, inkludert lø og varer med laktose og gluten… Dum, dum, dum. Nå er det skjerpings igjen!

💭 Jeg har begynt å tenke på at det kan faktisk være jeg ikke ser vennene mine før i 2021. Hvor trist er ikke det? Nå snakker jeg om gjengen min i Oslo. Hvis man helst skal holde seg hjemme og ikke reise noe særlig rundt resten av året så får jeg faktisk ikke sett de før neste år. Det er UTROLIG trist å tenke på, jeg blir ordentlig lei meg.

💭 Om cirka seks uker skulle jeg satt meg på flyet til Hellas sammen med Morten. Den setningen gjør meg virkelig så trist, men! Jeg har funnet ut at jeg skal snu det til noe positivt. Det blir ikke syden i år, men de pengene (som jeg forhåpentligvis får tilbake) skal jeg bruke på en dobbelt så lang sydentur neste år! Da blir vi to uker i stedet for en, woho!

 

20 kommentarer
    1. Punkt 2 der: så enig! Det finns alltid noen som nærmest skal konkurrere om hvem som har det værst! Altså, what? Hva jeg føler, har vel for f… ingen noe med å dømme?!?! No, no no! Selv har jeg store utfordringer, men jeg dømmer vel ikke noen om de deler noe med meg som kan være en “fillesak” for meg! Det er deres problemer og følelser som kan være skikkelig jævlig for dem! Man kan ikke sette opp hverandres følelser og plager! Tik tok skjønner jeg ikke greien med heller ass… 😉 Passer barn synes jeg! 😉 Så bra at du ser det positive med tanke på det med reising! 2021 blir bedre vettu! (hååååper og tror det) Tror mange fortsatt ikke ser alvoret i det, og håper fortsatt at de kan reise masse i sommer… Så der er viktig at du nevner dette!!! Sårt dette med å ikke treffe vennene dine ja! Huff, det er kjipt ass! 🙁 Føler det sånn angående familien min. Blir nok ikke å se de mye, da vi bor i forskjellige kommuner! 🙁 Sorry for lang kommentar, men godt å få luftet tanker tilbake. Haha! Ha en fin Fredag, fine deg! Klem! <3

      1. Sååå enig!! Ikke sant, så enig med deg <3 Er egentlig enig i alt du skriver, haha. Uff, ja det er det som er det kjipeste med dette.. å ikke få se venner og familie, men vi må bare håper at tiltakene hjelper og at vi kan møtes igjen friske og raske <3

    2. Vi har malt hele 1.etasje i en beige farge, og er sååå fornøyd! 😍 du burde absolutt få med deg Morten på det, kommer ikke til å angre

    3. Det kan jo være at det lar seg gjøre å reise o seks uker,hvis alt roer seg😁Jeg håper på å få reist i slutten av mai,eller midten av juni😀Krysser fingrerne 🤞

    4. Haha skjønner heller ikke greia med tiktok og jeg er “bare” 22. Minner meg om noe sånt man drev med når man var 12 og hadde vennegjengen på besøk og man kjedet seg ekstremt mye og ikke hadde noe bedre å finne på..

    5. Likte spesielt tanke nummer to. Er såå enig med deg!!
      Da sønnen min var liten var jeg veldig sliten fordi han ikke sov, men jeg ble allikevel irritert på andre mødre som sa at de uten barn som var sliten har ikke noe de skal ha sagt. Jeg tenker at er du sliten, så skal du ha lov til å være sliten, uansett. Du er sliten i forhold til hvordan du er vandt til å føle deg. 😊

    6. Jeg skjønner ikkje hvorfor de fleste snakker om hvor de skal reise neste år. Har dere ikke fått med dere noe som er blitt sagt i det siste? Det er reisingen som gjør at vi er i den situasjonen vi er i i dag. Hvis alle skal rett ut å reise igjen, får vi et meeega tilbakefall…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg