TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

KÅPE H&M / VESKE NUNOO / BUKSE GINA TRICOT / SKO HER

💭 Det beste med Netflix (bortsett fra Friends) er at man kan hoppe over introen. Da de fikk det ble jeg så glad. Eller da jeg oppdaget det, kanskje de alltid har hatt det? Jeg hadde Friends i bakgrunnen en hel arbeidsdag og da er det veldig kjekt å kunne hoppe over introen som kommer hvert 20. minutt.

💭 Wow, da jeg så finalen av Love Island ble jeg så emosjonell. Jeg fikk helt seriøst vondt i hjertet av å se på det fordi det minte meg så mye om tiden jeg selv hadde i villaen og vår finale. Jeg måtte faktisk inn og se finalen fra da jeg var med, haha. Jeg lå og grein i senga fordi jeg ble så rørt. Det er fortsatt veldig sterkt et og et halvt år etterpå og jeg husker det så godt.

💭 Autokorrekten på denne macen er helt krise. Den gjør om de merkeligste ting. For eksempel vil den gjerne skrive “jag” i stede for jeg. Den gjør om macen til magen, noe dere helt sikkert har fått med dere. Alt jeg skriver på engelsk blir gjort om til norsk. Det er sykt irriterende og dum som jeg er skjønner jeg ikke hvordan i all verden man skrur det av? Okei, ikke dum, lite teknisk. Hjelp meg?

💭 Jeg er så lykkelig nå 😭😭😭 Skikkelig, skikkelig lykkelig faktisk! Livet smiler, jeg har verdens beste kjæreste og vi er en så liten familie. Det er så godt å kjenne på etter en litt tung vinter.

💭 Noen ganger tar jeg denne jobben for gitt, men etter ting som turen med Clinique så får jeg en påminnelse om hvor heldig jeg er. Tenk at jeg får reise på slike events og merker jeg har kjent til, brukt og likt i så mange år. Jeg har kanskje verdens beste jobb i mine øyne akkurat nå!

💭 Jeg er på boligjakt uten budsjett jeg. Selvfølgelig ikke på ordentlig, men i hodet mitt. Jeg sitter på Finn og ser på boliger i Agder og Oslo, alle mine krav er krysset av og det er null budsjett hehe. Jeg kan jo plutselig vinne i Lotto? Jeg ser også på realistiske boliger da. Jeg fant faktisk en jeg har kjempelyst på og satt meg opp på liste for å få info. Det er så dumt fordi jeg blir så lei meg når de blir solgt…

💭 Jeg synes det er litt festlig når influensere påpeker i offentligheten/på sine kanaler at de takker nei til annonser aka penger. Altsååå det gjør vi alle 😂 Det er vel ingen som takker ja til alt? Man takker ja til det man står inne for og det man liker. Skjønner ikke greia med å stadig meddele det?

💭 Herregud så glad jeg er for at det begynner å bli vår! Jeg blir et helt annet menneske når det blir vår jeg. Det at det er lyst lenger og i det hele tatt lyst er helt fantastisk deilig. Nå er det bare å bestille seg nye vårkjoler, hehe. Jeg har siklet på en del ting på Nelly og Zara ganske lenge nå, men har nektet meg selv å kjøpe noe før det faktisk blir vår. Nå er det lov!

💭 Jeg fikk så sykt mye bra energi og et skikkelig boost av møtene i dag! Denne delen av året er så kjip (eller nå begynner det å bli lysere da) og det er vanskelig å finne inspirasjon og tro skikkelig på seg selv. Heldigvis kan slike ting snu og nå er jeg supergira på å gjøre masse gøy fremover!

3 kommentarer
    1. Så hærlig å høre at du er lykkelig, og at møtene ga en boost! Du er på et godt sted i livet nå tror jeg! Deilig! 😀
      Haha, jeg er så enig med det at noen bare MÅ påpeke at: jeg takket nei til det og det….jeg takket nei til 50k… Haha, ja vi skjønner jo litt hvordan det funker liksom! 😉 Klem til deg fine! <3

    2. Det me autokorrekt, se om detta kan funke ->

      Gå til Rediger-stavekontroll og gramatikk og fjærne haken før stavekontroll mens du skriv 🙂

      Den dær bør funke 🙂

      Ligg på instillinge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg