TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / T-SKJORTE HER / BUKSE GINA TRICOT / SKO HER

💭 Jeg tror helt seriøst jeg brygger på halsbetennelse eller noe lignende. Halsen min er så sykt sår, det føles som om noen står på hodet mitt, hele kroppen verker, tannkjøttet verker, jeg får hetetokter, er klam… Ååååh orker ikke. Det startet vel egentlig forrige uke og jeg kjente at noe var i ferd med å skje på den PT timen da jeg døde. Nå er jeg spent på om jeg faktisk blir ordentlig syk eller om jeg bare kommer til å gå rundt sånn halvveis i flere uker. Det er så kjedelig! 

💭 Jeg tror faktisk aldri jeg kommer til å spise kjøtt igjen. Jeg blir oppriktig kvalm av tanken på å få i meg kjøtt. Husk at jeg skrev tror den dagen jeg spiser kjøtt igjen 😂 Neida, jeg tror faktisk ikke det kommer til å skje, med mindre det skjer ved en feil. Det er så mange god erstatninger nå og så mange alternativer på restauranter at jeg ikke ser vitsen med å velge kjøtt.

💭 En ting jeg savner i Kristiansand (kanskje det finnes uten at jeg vet om det?) er et fint utested hvor det er naturlig å dra i kjole og hæler. Jeg liker å pynte meg, men jeg føler ikke det er noen utesteder her hvor det liksom blir naturlig?

💭 Jeg er så motivert for trening, men jeg klarer ikke ha et strengt kosthold. Jeg føler liksom ikke det er verdt det. Jeg spiser ganske normal mat, omtrent alle middager lages fra bunnen av på grunn av magen, men så er det godis og snacks da. Har ikke sjans, men så tenker jeg… Er det egentlig så farlig? Er ikke det viktigste å være aktiv og spise bra mat, så kan man kose seg (ofte) samtidig?🤷🏼‍♀️

💭 Alt jeg vil bruke penger på om dagen er sommerklær. Søte sett, kjoler, badetøy. Jeg tror kanskje jeg tror sommeren kommer om et par uker haha.

💭 Været her på Sørlandet i vinter har vært så kjipt! Jeg føler vi har hatt 98% regndager, gjerne med MASSE vind. Morten solgte inn Sørlandet som det paradiset, jeg venter enda i spenning😂

💭 Bring her i Kristiansand er fantastisk! Alle som leverer til meg er superhyggelige og serviceinnstilt. Sist jeg skulle ha en pakke møtte Bring-mannen meg der jeg var fordi jeg ikke var hjemme. Såååå snilt! I Oslo opplevde jeg stadig at budene markerte sendinger som «forsøkt levert» når jeg var hjemme hele dagen og de ikke hadde prøvd å levere en gang… Skjer ikke her for å si det sånn!

💭 Jeg er så sjalu på alle som har en plen rett utenfor døren sin som de kan la hunden gå sine små tisseturer på midt i middagen hehe…

💭 En del av meg skulle ønske jeg var en av de som kom inn i et møte eller et rom og bare forlangte hva jeg skulle ha. En av de med skikkelig kontroll og en væremåte som setter en i respekt med en gang, men neida. Jeg er sjenert og tar som regel det jeg får, haha. Problemet med det er at jeg ofte føler at jeg ikke får det jeg fortjener, men det er jo opp til meg å skaffe meg det. Skjønner dere hva jeg mener?

💭 Okei, jeg føler jeg har blitt som en av de man ser på amerikansk tv hvor programlederen åpner døren til et rom og det renner ting ut. Kontoret vårt, som egentlig har blitt et roterom, er slik. Jeg åpner døren og jeg kan så vidt gå fremover. Det er helt krise og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg faktisk har organisert og ryddet det så godt det lar seg gjøre. Allikevel ender det opp slik hver gang. Nå må jeg få orden.

💭 Jeg gleder meg veldig til Vilnius, men en del av meg tenker “hvorfor i all verden bestilte jeg ikke tur til typ Roma?”. Jeg trenger vår, NÅ!

15 kommentarer
    1. Er kanskje ikke et “typisk sted” for kjole og hæler, men det bryr jeg meg ingenting om. Med mindre det er snøstorm går jeg i pumps og kjole/skjørt. Pleier som regel være på Bakgården (kr.sand), men er ikke ukjent for en tur innom harveys, all inn, old irish og heidis heller 🙂 Må bare drite litt i hva alle andre går i og tenker.

    2. Jeg tror virkelig du har egenskapen til å være så tøff å kreve det du vil ha. For meg virker det som du har skikkelig bein i nesa! Så bare prøv, tøffe deg! Klem! ❤️

    3. Hvis du ikke har sjekket ut den nye plassen Cafe Rasmuss, så anbefaler jeg det. Det er en litt “finere” plass enn typiske restauranter her i byen synes jeg. Samtidig vil jeg også påstå at det er ganske mange fine resturanter i denne byen, og det kommer vel litt an på når i uka du drar ut for å spise, etter hvordan klientellet er. 🙂

      Om du går rundt og føler deg klein i formen, kan jeg advare mot et skikkelig virus som herjer over kristiansand for tiden. Folk går og hangler i seks-syv uker og det er helt forferdellig. Er på min åttende uke selv, og det er ingenting legene kan gjøre annet enn å lindre symptomer. Grusomt slitsomt!

      1. Nei, det har jeg ikke 🙂 Tror en venninne snakket om det, er det der de har afternoon tea på lørdager? I så fall skal vi dit snart 😀 Neeeei, kanskje det er det jeg har fått! Så grusomt 🙁

      1. Neimen, Stian du er tilbake! Vet du hva jeg forslår? At du ikke klikker deg inn hit og ser på de stygge smilebildene mine hvis det plager deg sånn, fordi det plager nemlig ikke meg og jeg kommer til å fortsette å smile så lenge jeg lever <3

    4. Kanskje du og Morten skal flytte til Trøndelag😉 Kjenne litt på trønderværet👍🏻Østlendinger og sørlendinger syns det er så kaldt når det er 20 pluss grader😂😂😂Dere trur at dere bor i syden😂Herregud ass!

    5. Fine tanker,og “godt” å høre at du er som oss andre,masse rot å tanker-men med en positiv innstilling👍😊

    6. Stian: lurer virkelig på hvordan ditt smil er jeg! Haha! Et smil er det peneste vi bærer! Wooop, wooop!👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg