TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenke Nelly

TOPP HER

💭 Jeg trodde aldri jeg skulle si denne setningen, men gi Melina og Jon Almås sin egen serie! Jeg har sett på 71 grader nord kjendis som først og fremst må få skryt for en fantastisk cast i år. For det andre elsker jeg relasjonen mellom Melina og Jon 😂 Se for dere de to i et program som På tur med Dag Otto, bare Jon & Melina på tur. Jeg hadde dødd!!!

💭 Apropos… Jeg kunne ALDRI vært med på 71 grader nord. Nei, ikke for å utfordre jeg selv eller noe som helst. Helt grusomt! Høyder, vann, dårlig vær… ikke min greie.

💭 Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: de fremste setene på VY sin dobbeldekker til Oslo er virkelig den beste måten (bortsett fra det å faktisk kjøre selv) å reise mellom Oslo og Kristiansand på. Skal til Oslo om noen dager, hva har jeg bestilt? De fremste setene på bussen og jeg GLEDER meg til å reise.

💭 Det er utrolig godt at vi er på vei mot lysere tider. Jeg ser at det sakte, men sikkert bedrer seg. Det er litt lysere litt tidligere og solen holder seg litt lenger oppe før den går den. Jeg er helt utkjørt etter denne mørketiden. Det er fælt hvor mye det påvirker meg. Jeg blir så mye trøttere, mister motivasjonen og blir helt ærlig mer gretten. Gjett om jeg gleder meg til våren!!! 

💭 Wow, vi har vært så utrolig heldige med Trulte. Hun er virkelig en fantastisk hund! Ja, hun har sine feil hun også, men de skal vi rette opp i løpet av valpekurset vi går på. Generelt er hun så ufattelig snill! Jeg tror ikke det finnes noe sinne i den lille kroppen hennes jeg. Hun elsker oss, virkelig. Hun er så nysgjerrig og leken, samtidig som hun kan ligge rett ut på sofaen eller lage koselyder i armene våre. Hun lærer så fort og jeg blir så glad av å se hvor fornøyd hun er når hun klarer nye ting, når hun rapper sokker (😂) og når hun løper ute i skogen og koser seg. Vi kunne aldri fått en bedre hund!

💭 Januar må være den treigeste måneden i året. Jeg føler seriøst at denne måneden har vart i minst tre! Det er helt sykt. Nå trenger jeg at det blir februar så jeg forstår at tiden ikke står stille.

💭 Jeg er så delt… En del av meg vil flytte tilbake til Oslo. Jeg savner virkelig å ha vennene mine rundt meg, å kunne stikke bort til en av de en tur, lage middag sammen, trene sammen, ta en vinkveld. For all del, jeg har blitt kjent med veldig fine mennesker her i Kristiansand, men det er noe annet enn «gjengen min» som jeg har hatt i mange år. Samtidig så vil jeg egentlig ikke bo i Oslo. Jeg liker Kristiansand mye bedre som by, og jeg trives jo! Allikevel så er det savnet der… Ahhhh håpløst.

💭 Det dummeste jeg vet om er folk som sender meg melding om at de ikke liker innholdet mitt, at jeg er plagsom, at de ikke liker stemmen min (det er en gjenganger) osv. Det som er interessant er jo at dette er ting som er ganske lett å unngå, haha. Hvorfor i all verden oppsøker du da kanalene hvor jeg deler innhold og hvor du hører meg snakke? Altså det blir for dumt 😅

💭 Det å kjøpe billett til Taylor Swift i Oslo er det lureste jeg har gjort på lenge. Nå skal Veronica Maggio og Sigrid på samme dag!!!! Jeg elsker alle tre, herregud for en girl power konsert. 

💭 Å ha irritabel tarm ute i verden er totalt håpløst. Det går ikke an å holde seg unna ting med mindre man lager alt fra bunnen selv. Å kjøpe med seg noe lett eller spise ute er helt håpløst.

💭 Jeg velger alltid setet nærmest vinduet på flyet om jeg har mulighet. Der kan jeg hvilke hodet inntil og jeg kan sitte og slappe av frem til det passer seg å gå av flyet. Det er så kjedelig når jeg sitter på et av de to andre setene og personen innerst absolutt skal trykke meg ut for å stå og henge i en stappfull midtgang før de i det hele tatt har åpnet døren! Hvis du sitter i midten eller bak i flyet så slipper man uansett av alle foran så hvorfor 🙆🏼‍♀️

💭 Hvorfor har så mange hotell varmt og merkelig lys på badet? Det er så vanskelig å sminke seg…

7 kommentarer
    1. SÅ enig angående 71! De er så show sammen! 😂 Vil gjerne se mer av de i fremtiden ja! Skjønner godt at dere er fornøyd med søteste Trulte! Hun ser SÅ god ut! ❤️ Haha, så på snap at hun ble så glad for å se deg når du kom hjem, at hun tisset en skvett? Det har også mine hunder gjort når de var valp. Gledes tiss! Haha! Ha en fin dag goding! Klem! ❤️

    2. Skal du på golden circle eller diamond circle? Jeg skal også på Taylor Swift, og gleder meg enormt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg