TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / BUKSE HER

💭 Jeg er så stolt av meg selv! Nå har jeg hatt en Ben&Jerry’s i fryseren i snart en uke uten å røre den. Det tror jeg faktisk ikke har skjedd før, i hvert fall ikke så lenge. Flink meg!

💭 Nå skal jeg ikke pusse opp noe på veldig lenge! Det har jeg riktig sagt før, kjøkkenet skulle ikke pusses opp før til høsten haha. Nå har jeg ikke så mye mer å pusse opp. Det er bare kontoret som skal organiseres og det skal gå fint!

💭 Hvis jeg skulle hatt en deltidsjobb akkurat nå så ville jeg jobbet i en interiørbutikk (med mindre det var en mediejobb). Jeg har blitt så interessert i interiør det siste året og elsker det! Jeg går heller innom interiørbutikker enn klesbutikker. 

💭 Altså været i denne byen… Det regner og blåser hver eneste dag! Vi får kanskje en dag med sol i ny og ne, men november og desember har vært skikkelig kjipe værmessig.

💭 Jeg er så glad for at det gikk så bra med Trulte! Etter møtet med Laban vil hun hilse på alle hunder hun ser 😂

💭 Dette var egentlig en upopulær mening som jeg glemte å ta med i videoen min! Det gjelder familie. Jeg synes det er ganske overvurdert. Man må ikke være bestevenner eller komme overens kun fordi man er i familie. Hvis du har et familiemedlem som ikke sprer annet enn gift så kvitt deg med det! Kutt det ut av livet ditt, akkurat som du ville gjort med en skikkelig dårlig venn. Du skal ikke måtte tåle alt bare fordi dere er i familie. Jeg mener man kan velge sin egen familie!

💭 For meg er det helt feil å skrive at alt er fint når det ikke er det. Når jeg har det skikkelig dritt, som jeg hadde den dagen jeg dro til Amsterdam, så klarer jeg ikke å skrive om hvor fint alt er. Da trenger jeg å få det ut. Denne bloggen er først og fremst for meg, selv om det kanskje høres rart ut. Det startet som en måte å få utløp før følelser og kreativitet på, og det skal jeg holde fast ved. Når jeg trenger å skrive om at jeg har det skikkelig kjipt, så skal jeg gjøre det selv om jeg kanskje ikke føler for å dele grunnen med dere. Det er mye som skjer i livet mitt som jeg ikke deler her på bloggen. Det er en ting å si at man har det kjipt, men det er noe annet å utdype hvorfor. Så kommer det kanskje med tiden, men når jeg står midt i noe så er det ikke alltid det er lett å dele. Det er heller ikke alt som kan deles. Noen ganger involverer det andre mennesker og da blir det helt feil å skulle skrive om det for all offentlighet, men jeg må fortsatt få lov til å skrive hvordan jeg føler meg nå.

💭 Jeg har vært så sløv på bildefronten i det siste! Her har det gått mye i arkivbilder… Nå må jeg skjerpe meg og få i gang litt ordentlig bilder igjen! Det må rett og slett planlegges og inn i kalenderen.

💭 Jeg er så sjalu på deltagerne som er på Love Island 😭😭😭 Det gjør nesten vondt å tenke tilbake på da vi var der. Det var så fantastisk bra og jeg tenker tilbake på tiden da Morten og jeg ble kjent og forelsket oss. Tenk alt love Island ga meg! Nei, jeg er ordentlig sjalu fordi jeg vil oppleve alt sammen en gang til…

💭 Jeg er så sykt klar for vår. Jeg ser bare på vårklær og drømmer meg bort til lysere tider. Vinter og mørketid er virkelig ikke min greie…

💭 Jeg har gått på en liten shopping-smell… Vel, det skjedde egentlig i romjula. Jeg handlet en del på romjulssalget på sikkert fire-fem forskjellige nettbutikker. Wopsiiii, men det er så mye fint på salg! Jeg vurderer å lage en video og vise dere alt jeg har handlet. Frister det? En liten usponset haul. 

💭 Jeg er faktisk nominert til Vixen i kategorien livsstil og jeg er enda i sjokk. Det er så hyggelig at noen har tatt seg bryet med å nominere meg, jeg er helt i sjokk og faktisk veldig rørt. Jeg synes det er overraskende moro, haha. Det betyr vel at jeg gjør noe bra? Så nå har jeg selvfølgelig fått blod på tann og synes det hadde vært kjempegøy å komme videre. Hvis dere mener jeg fortjener en stemme så kan dere stemme på meg her, hihi.

💭 Hahah, jeg ble gjort oppmerksom på intervjuet Morten Hegseth hadde med God Kveld Norge hvor han sier at en av grunnene til at denførste sesongen av Love Island ikke fungerte var fordi deltakerne ikke var pene nok. Jeg må le, tenk å si noe så teit? Altså jeg har fått høre mye verre ting enn det i løpet av min tid som blogger så det er ikke sånn, men jeg ble helt sjokkert over at man kan oppgi det som grunnen til at et program ikke slår an. At deltakerne i det ikke er pene nok 😂 Neinei, vi skulle vel bleika tenner, ansatt personlig trener, tatt spraytan og tatovering før vi dro ned så kanskje programmet hadde slått bedre an 😉 Morten, tenk litt over signalene du sender ut til folk. Du er faktisk et forbilde for veldig mange…

32 kommentarer
    1. Så enig, Andrea! Fordi om det er familie, kan man ikke godta og tilgi alt vel? Makan! Jeg reagerte også på det MH sa om love Island… what??? Ikke greit! Elsker at du er så ærlig jeg! Si når ting er fint, men også når ting ikke er så greit! Det er jo normalt hos oss fleste! Heier på deg! Stemmer selvfølgelig på det videre til vixen!!! 👏 Klem! ❤️

    2. Hahaha, hva en mener om andres utseende er sååå subjektivt altså. For min del synes jeg det var mye penere deltakere med da du var med.

      Liker gutter som ikke tar seg selv så høytidelig, og sprer god stemning. Som din Morten og Cristian fra deres sesong blant anna. Fine å se på er de og, men det er uansett langt fra det viktigste.

      Tror du var med i riktig sesong jeg <3

    3. Dette er rett å slett tragisk. Her er et forbilde for så mange. Som ønsker å gå frem for gode verdier, og den siste tiden jobber for homofile. Så skal han gå ut i mediene å fortelle om hvem som ikke er pene nok til TV. Dette er helt latterlig, og en jeg har mistet nå all respekt for. Det signalet som blir sendt ut, «ikke meld deg på hvis du ikke er sånn og sånn» er vell mot alt vi prøver å bekjempe om dagen. Trist at noen kan drite seg ut på den måten, å rakke ned på andre

    4. Jeg har stemt!!! Du fortjener virkelig å vinne! Angående din upopulære mening, jeg er såååå enig!!

    5. Hei Andrea, Jeg lurte på om deg og Morten kunne lage en video hvor dere kun spiser mat fra too good to go i 24t/ eventuelt en video hvor dere kun kjøper mat som er til nedsatt pris(på grunn av dato) i butikkene. Jeg syntes det er viktig å sette fokus på matsvinn, og opplever deg som en person som faktisk genuint bryr deg om miljøet. Hadde vært gøy å se slike videoer fra dere!

      1. Jeg tror ikke vi har det i Kristiansand… Og det er generelt lite av den maten som er nedsatt som er aktuell for oss. Kikker alltid innom der når vi handler, men det er mye kjøtt og ikke mye jeg hadde brukt uansett 🙂 Så da kjøper jeg heller mat jeg faktisk spiser opp enn å kjøpe mat til nedsatt pris som jeg ikke kommer til å spise. Jeg har også IBS så er veldig begrenset hva jeg faktisk tåler, men setter pris på innspillet ditt! Det er en god idé i teorien, men den passer dessverre veldig dårlig for meg..

    6. Jeg har stemt på deg du fortjene det. Så det som ble sagt att dere ikke var «pene» nok trur jeg bare kom ut feil. Han skulle ikke sagt det på den måten men jeg kjenner litt til Morten gjennom en felles venn. Vet han ikke vil noen noe vondt han er godheten selv og dømmer ingen. Ville bare si det.. 😊

    7. Oj, har ikke fått med meg at han sa det, før nå. Morten er en kul og ærlig fyr, men å si noe sånt??? Det er så mange unge som følger han. Han er jo generelt veldig utseendefiksert, kommenterer gjerne på folk (ref. podcasten Harm&Hegseth og Panelet) om basically bare utseende (at de er så pene). Begynner kanskje å bli litt mye nå?
      Anyways, gratulerer med nominasjon!! 🙂

      1. Nettopp! Jeg reagerer ikke på vegne av oss fra den forrige sesongen selv om det kan virke sånn. Hadde reagert uansett hvilket program han snakket om nettopp fordi han er et forbilde for så mange unge! Tusen takk <3

    8. Hei Andrea!

      Blods/DNA-familie:

      Det er så mange som er så enige med deg men ikke tørr å si det høyt, eller holder det skjult fordi man er redd for å bli stemplet som et sort får. Man blir også hjernevasket fra man blir født til at “jammen det er jo moren din” eller ” hvordan kan du mene det, det er jo broren din”. Så går man der da og tror det er en selv det er noe galt med. Så lever man sånn da, i mange år, til man blir både 21, 22 og 23 år. Fra psyksisk vold i barndommen, til det kalles alvorlig mobbing når du blir eldre, til “men nå er dere jo voksne, dere er jo glad i hverandre”. BULLSHITT. Noen er bare slemme! Rett og slett slemme med veldig onde hensikter. Noen gjør stygge ting mot andre mennesker, og ja også selvfølgelig mot DNA-medlemmer. Det er ganske vanlig faktisk, og noen kaller det søskenkjærlighet eller, tough love. Ikke bra.

      Det er skadelig å vokse opp sånn, så fortsett å spre det videre. Få bort tabuet og hjelp de unge til å bli sterke! Jeg er så glad for at bloggere som deg, som har en stemme, snakker om det helt åpen og som en selvfølge!

      Jeg synes det er litt rart da, at mange voksne ikke tenker seg om. Hvis man leser seg litt opp på familievold, incest, trakkasering, mobbing, omsorgssvikt, drap, ja alvorlige hendelser mellom mennesker med samme DNA, så ser man at tallet er høyt, og så kan man legge til alle de mørke, skjulte tallene som aldri kommer frem. Skadelige relasjoner med samme blod. Det er ikke uvanlig desverre.

      Man skal IKKE akseptere å bli utsatt for verken mobbing, psykisk vold eller annen giftig atferd “bare” fordi man har samme DNA. TAKK Andrea, for at du opplyser unge lesere. Takk for din stemme!

      Hurra for DBA-familier der alle i familien er snille med hverandre og hurra for alle som finner sin egen familie, uten samme DNA.

      Målet er lykke.

      Hilsen lykkelig voksen dame, som har laget sin egen familie basert på godhet (og ikke DNA).

    9. Er jo sant det Morten sa. Alle sier jo det samme😂 Men ja det ser ikke bra ut når han sitter å sier det på TV nei. Så ikke bli butthurt over fakta, eneste av jentene som var pen ( på nivå med engelske, svenske og australske love Island ) er hun som først var med din Morten.

      1. Du har misforstått. Det handler om at han som et forbilde for mange sender ut veldig dårlige signaler ved å si slike ting. Det er som å si at alle som ikke kom med på LI i år er for stygge. At hvis et program du er med på går dårlig så er det fordi du ikke er pen nok. Han er et forbilde for ekstremt mange og roper høyt om mangfold, men så sier han slikt. Det er helt feil fokus og overhodet ikke greit, uansett om han mener det eller ikke så er det ikke sånn man sier i offentligheten, særlig ikke når du er et forbilde. Jeg hadde reagert uansett hvilke deltakere han hadde omtalt på den måten, om det var Ex on The Beach, Paradise eller hva som helst annet fordi det er ikke greit!

    10. Til Lisa: Jævlig unødvendig kommentar. Synd at du sliter så mye med selvtillit og at du er så usikker at du må rakke ned på andre. Morten sin kommentar var idiotisk, og jeg synes sesong en var dødsbra! Stå på Andrea. <33

    11. Syns bloggen din er ærlig og skrive det gqr på hjerte er bra. Så fortsett med det. Du og Morten er så søte og ekte varer. Du smiker deg ikke overdervet mye som noen visse blogger gjør. Blir for binbo😂 og uekte som noen dokker. Takk for du er ekte og veldig søt og ærlig. Dere få lager flere videoer hvor dere sammenligner produkter og teste ut ting😊 de er morsomme og nyttig! ♥️😘

    12. Lisa: uansett om det hadde värt sant eller ikke, sånt sier man bare ikke!!! Blir skikkelig dobbeltmoralsk av han å si, spesielt når han er så opptatt av mangfold! Spar meg! Hvem i huleste har rett til å gå ut å si sånt höyt!?!? INGEN!

    13. Han er jo ikke tiltrekt av damer uansett, så hvordan kan han vurdere hvem som er attraktive eller ikke utifra en tv skjerm.. sier nå jeg!

    14. Jeg SÅ enig angående det med familie. Veldig mange tror man skal godta alt og blir sjokkert om man ikke har kontakt med visse familiemedlemmer. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det kan være et så stort sjokk å ikke ville ha noe med mennesker som bare sprer gift rundt seg å gjøre😅 Har ingenting å si om det er familie eller en venn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg