TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly / Gina Tricot

JAKKE HER / VESKE NUNOO / BUKSE GINA TRICOT HER

💭 Forstår ikke greia med instabilder fra matbutikken. Joda, noen av de er kanskje litt kule, men hææææ? Hvordan startet dette? Hvordan ble dette en trend? Jeg skjønner inne. 

💭 Akkurat nå er jeg sykt lei av leiligheten og vil ikke hjem, men samtidig så vil jeg bare hjem. Gir det mening?

💭 Herregud som jeg gleder meg til å kunne lage mat igjen. Tacokveld here I come!

💭 Hva er greia med alle disse «upopulære» meningene? Jeg synes ikke lilla er en fin farge, men jeg tviler på at det er en upopulær mening. I hvert fall ikke upopulær nok til å lage en video om den… Hvis man først skal lage noe sånt må man tørre å si ting som er upopulære blant de aller fleste og da tørre å få noen reaksjoner mener nå jeg da. Kanskje jeg skal lage en sånn selv. Det kan bli spennende haha, jeg har en del meninger som jeg føler ingen andre har😂

💭 Jeg har nettopp oppdaget Eveline Karlsen. Iknow, har jeg bodd under en stein? Jeg følger henne mest på Instagram fordi jeg typ aldri er på YouTube, men herregud så kul hun er!!! Jeg er obsessed med mennesket, hun er bare skikkelig kul. 

💭 Jeg har fått så noia for å kjøre bil. Jeg synes det er så skummelt! Jeg tror jeg har overført flyskrekken min til kjøre-bil-skrekk. Kanskje det kommer av at alle har fortalt meg hvor mye farligere det er å kjøre bil enn å fly for å berolige meg når jeg skal fly…. vel, det funka sånn halvveis. Nå tenker jeg over det syke ansvaret jeg tar på leg ved å sette meg bak rattet. HVA HVIS JEG KJØRER PÅ NOEN? Hjelp.

💭 Jeg er så ekstremt takknemlig for menneskene jeg har i livet mitt. Det er så mange fine mennesker ❤️ Litt ekstra oppmerksomhet til Morten som er det beste mennesket jeg vet om i hele verden. Herregud, så heldig jeg er som har deg!

💭 Pengebruken min dette året har vært helt syk. Jeg har brukt ekstremt mye penger. Helt sykt. Jeg tør ikke tenke på det en gang… Har riktignok ikke sløst noe særlig (synes jeg selv), men det har vært veldig mange store utgifter.

💭 Jeg begynner nesten å grine av tanken på å hvor dyrt det har blitt med mobiler. Nå koster mobilen typ like mye som en ny Mac!! Det er helt sykt. Så jeg er livredd for at mobilen min skal dø igjen. 

💭 Jeg vil ha et stort, men enkelt sort gulvspeil i gangen. Gulvspeil er kanskje feil ord? Jeg vil at det skal stå på gulvet, haha. Noen forslag til hvor jeg kan finne dette? 

💭 Jeg gruer meg egentlig veldig til eventet jeg skal på etterpå. Jeg er så sjenert og kjenner ikke et eneste menneske så jeg er veldig spent på hvordan dette går, men det virker veldig organisert. Så det blir sikkert bra, men jeg er alltid litt redd før slike ting, hehe.

💭 Angående innlegget i går… Dere får vite alt når tiden er inne ❤️

 

10 kommentarer
    1. Jeg vil bare si at jeg synes du er kjempe flink!!
      Jeg tror ikke jeg hadde tørt å dra på et event alene uten å kjenne noen særlig.
      Du står på og jobber hardt! Du er super flink❤️

    2. Hadde likt å høre dine upopulære meninger! Jeg er sikker på at du kommer med noen juicy meninger, da du tørr å være dønn ærlig!!! Det er jo det man må for å dele slikt! Ellers blir det ting du hater/misliker! Så tommel opp for det!
      😉❤️

    3. De selger et veldig fint «gulvspeil» på ikea som heter «Notodden», det er sort. Jeg kjøpte det på ikea i Kristiansand i forrige uke og er veldig fornøyd! Du kan jo se på det på ikea sine nettsider hvis du vil😊Ønsker deg en fin dag! Gleder meg så til å se kjøkkenet deres! Det er sikkert kjempe fint! Selvom det er sykt stress med oppsussing (snakker av erfaring😅) er det hvertfall sinsykt deilig når man endelig blir ferdig, prøv å tenk på det❤️Klem

    4. Hei skjønne flotte Andrea❤️
      Ville bare si til deg at du er en fantastisk person, og jeg elsker og lese bloggen din. Du inspirerer meg veldig og får alltid en god boost når jeg leser bloggen og innleggene dine. Du er rå!
      God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg