TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | Annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER

💭 Jeg mister gnisten av det været som har vært i det siste. Jeg var så innstilt på vår og fikk smaken på det i en halv uke før været ble omgjort til høst og vinter. Deprimerende!!!

💭 Kanskje jeg skal søke en ekstrajobb etter hvert når jeg flytter til Kristiansand? Det er jo en fin måte å skape litt kontakter i ny by, men samtidig så blir det litt vanskelig å plutselig skulle gå tilbake til vanlig jobb.

💭 Jeg kommer til å bli såååå fattig etter flyttingen. Når jeg først får et ordentlig hjem som jeg eier vil jeg ha ordentlige ting. Dette er jo et permanent hjem og ikke et midlertidig som leie ofte er. Det er bare å leve på budsjett fremover.

💭 Apropos budsjett. Jeg er veldig spent på om jeg får til en sommerferie i år…

💭 Jeg trenger en dag på spa. Dette kommer fra meg som egentlig ikke liker spa en gang.

💭 Jeg trenger også en ny og større koffert, men herregud så dyrt det er!

💭 Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg en hund i bursdagsgave. Jeg har ikke bursdag før i oktober, men det er greit å ha ønskelisten klar, eller hva sier dere?

💭 Jeg har gått fra å elske Heimebane til å synes at det er litt kjedelig… Første sesong var amazing! Det samme med starten av den andre, men de siste tre episodene har vært under forventing.

💭 Mobilen min har begynt å svikte litt, men det kjedeligste i hele verden er å bruke penger på ny mobil. I hvert fall når jeg kan få et spisebord til samme pris, hehe. Den får rett og slett holde frem til den slokner helt.

💭 Alt i alt er jeg veldig glad for at vi skal flytte til Kristiansand. Jeg lever jo på Finn i eiendoms-kategorien og for moro sjekket jeg prisene vi ser på i Kristiansand mot prisene i Oslo. Det er helt sykt, man må ut med det dobbelte for å få noe lignende i Oslo. Sykt!

💭 Nå som det stadig er grått og trist ute sliter jeg litt med inspirasjonen. Plutselig begynte jeg å tenke over hvordan i all verden jeg finner inspirasjon til to innlegg hver eneste dag. Altså HÆÆÆ?

💭 Jeg gleder meg til å komme tilbake til Oslo fordi jeg har to pakker som jeg gleder meg veldig til å hente! Jeg har nemlig klikket hjem litt mer interiør, jeg… Wopsi.

 

1 kommentar
    1. Cecilie dahl du bør kjøpe hun finne jobb jeg håpper du får sommerferie men busette er lurt og tenke på hva har jeg rå til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg