TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonsenlenker Nelly

JAKKE HER 

💭 Jeg synes enda det er utrolig fascinerende hvordan enkelte tror de får se alt sider og alt som skjer i livet mitt fordi jeg deler en liten del av det med offentligheten. Jeg deler små glimt av hverdagen, men noen tror jo at de ser alt som skjer i livet mitt og har full kontroll. Det er jo interessant.

💭 Ahhhh jeg hørte på Misjonen (podcast) her om dagen, og herregud så deilig det er å høre en podcast som ikke er så sykt politisk korrekt. En podcast som enda tør å tulle. Så forfriskende!

💭 Som dere vet så elsker jeg høsten. Elsker. Men… Det at det nå begynner å bli mørkt klokken åtte på kvelden er noe jeg ikke elsker. Jeg får litt panikk av det faktisk. Selv om høstdager er fine og det er koselig at det er mørkt på kvelden, så trenger det ikke akkurat å bli mørkt noe tidligere enn hva det gjør nå. Det går så fort fra høst til vinter, panikk!!!

💭 Er det bare jeg som blir litt stressa over folk som bytter venner hele tiden? Føler liksom det er noe rart, at man ikke kan stole helt på slike folk..

💭 Jeg begynner å lure på om min obsession med beige kommer til å gå over noen gang. Jeg har gått fra å ikke eie et beige plagg til å nesten bare kjøpe klær i beige toner. Ikke bare klær, ting! Jeg har jo fått meg beige stue til og med, haha. Alt skal være beige. Håper ikke det er en fase. Jeg vil elske beige for alltid. 

💭 Altså dere, JEG har blitt gira på YouTube! Jeg vil filme alt som skjer og lage video ut av alt, haha. Denne dagen trodde jeg aldri skulle komme.

 💭 Okei, jeg har en guilty pleasure. Jeg glemmer den alltid når spørsmålet dukker opp, men sannheten er at den alltid har vært der. Min store guilty pleasure er… Paljetter. Jeg elsker pajletter og nå har det begynt å komme paljetter i butikkene igjen! Jeg vil ha alt. Paljettkjoler, paljett-topper, paljett-skjørt. Kanskje en paljett-bukse hadde vært noe? Samme med glitter. Elsker det. Sånn sett er det fint at Morten har fått meg gira på Eurovision, finnes ikke et sted i verden hvor paljetter passer bedre inn. 

💭 Herregud jeg får mye spam-mail om dagen. Det holder på å klikke for meg. Det renner altså inn med drit i inboksen min hver eneste dag. Hvorfor får man sånt egentlig?

💭 Bananfluer er noe av det ekleste jeg vet om! Det har surret et par inne på kjøkkenet den siste tiden og jeg blir ordentlig dårlig. Æsj.

💭 Morten og jeg var på besøk hos et vennepar av han forrige helg og de hadde et så sykt fint hus! Det lå litt øde til, med nydelig utsikt og det var så fredelig der. Og huset var seøvfølgelig kjempefint. Da fikk jeg lyst på hus igjen. Så går det en times tid og så vil jeg ha leilighet i Oslo, haha. Det er ikke lett å bestemme seg, er liksom fordeler og ulemper med alt. Samtidig tror jeg at jeg definitivt hadde blitt her og kjøpt hus om hele vennegjengen min plustelig bestemte seg for å gjøre det samme, haha. Det er jo det jeg savner med å bo i Oslo. Å ha den gode, gamle gjengen min rundt meg. Men så er det så fint her på sørlandet da og jeg har blitt veldig glad i Kristiansand. 

💭 Vi skal ha en ny visning i dag og jeg er bare sånn “jaja, skal vi la klesvasken henge fremme til tørk da?” All motivasjon er borte… 

Hva tenker dere på om dagen? ❤️

4 kommentarer
    1. Fant flere likheter med deg her, hehe! Jeg har også behov for å høre noe med god humor som ikke er politisk korrekt! Tusvik og Tønne liker jeg godt. Beige ja… har blitt myyye av det hos meg også. Det er sååå fint!!! Og det med å bytte venner ofte, da tenker jeg man er en litt ustabil og uærlig person… Paljetter har jeg også alltid hatt et crush på, hehe! Bananfluer = æsj! Ha en fin dag, goding! <3

      1. Det er jo så deilig! Podcast er noe jeg vil bli underhold eller opplyst av, så elsker sånne “skravle-podder” uten filter eller typ Forklart av Aftenposten. Orker ikke en blanding av de to haha. Det er det!! Gøy at vi er så like 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg