TANKER AKKURAT NÅ

💭 Jeg er så nysgjerrig på konseptet Barrys Bootcamp. Jeg føler alle som prøver det blir helt hekta. Er dere med meg? Jeg har så lyst til å teste det en gang, men da må jeg dra med noen som har vært der før haha. Hadde følt meg helt lost alene.

💭 Endelig har Morten fått øynene opp for Wahlgrens Värld! Nå kan vi sitte sammen og se det. Jeg trenger ikke vente til han er et annet sted 😂 Det er jo utrolig festlig! Jeg elsker at de byr så sykt på seg selv og ag det fremstår så ekte og lite fasade.

💭 Jeg har så sykt lyst til å kjøpe barndomshjemmet mitt en dag. Jeg har bare gode minner derfra. Det er så utrolig idyllisk! Et nydelig hvitt hus med store vinduer ut mot havet på en liten øy. Det er seriøst drømmen min å få det «tilbake» en gang. Riktignok som sommerhus, så må bli rik først 😂

💭 Jeg har også begynt å tenke på at Larvik/Stavern er et sted jeg kunne tenkt meg å bo om 10 år. Vi får se hva som skjer, men dette er første gang jeg tenker at det er aktuelt. Tidligere har jeg vært helt på nei, så dette er interessant. Nå er Kristiansand nydelig så hvem vet.

💭 Wiiii ny podd! Jeg har begynt å høre på Rebecca Stella og Vanessa sin podd. Jeg elsker pudder jeg kan catche opp på! Nå hører jeg den på repeat. De er så morsomme og jeg elsker å høre på episodene deres.

💭 Ahhhhh nå begynner dette flytte-greiene å stresse meg. Jeg har vært helt chill fordi det har vært aktuelle boliger ute, men akkurat nå er det INGEN jeg kunne tenkt meg å flytte til. Vi dro og så på det ene i går og deter uaktuelt… Så trist! Så nå blir jeg veldig stressa om leiligheten blir solgt på neste visning, hehe. Selv om det hadde vært digg også. Aaaah forvirra!

💭 Jeg begynner å forstå hvorfor Morten maser om at sørlendinger ikke reiser på sydenferie. Det er jo helt nydelig å tilbringe sommeren her! Det er jo nesten syden.

💭 På sommeren er jeg veldig glad for at jeg ikke bor i Oslo. Jeg ble aldri helt komfortabel med det. Jeg er jo vandt med å bo ved sjøen og strender, ikke henge i varme parker og stå i kø i evigheter for å komme meg ut på havet. Det er vel den eneste årstiden jeg ikke kjenner på litt savn etter Oslo hehe.

💭 Altså jeg blir så lei meg av å se folk trykke andre ned for å høyne seg selv. Dette gjelder i alle mulige settingen og er noe jeg har tenkt på lenge. Jeg blir så lei meg! Vi trenger ikke det, folkens! Kjør din greie og kjør den så bra som du kan, så gjør vi alle det, på våre egne måter og gjør det kjempebra! Vi trenger heller å løfte hverandre opp, oppmuntre og heie!

💭 En ting man burde ha på alle hotellrom er skojern! Det trenger jeg typ alltid.

💭 Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at disse pollenpillene jeg går på kommer til å virke og at gresspollen-allergien min dør ut etter hvert. Nå er jeg bare på det første året og skal gå på disse i tre (!!!!) år, men man skal visst merke gradvis bedring. Åh, tenk et liv uten gressallergi da dere. Så herlig. 

💭 Jeg tok ret og slett en liten pause fra å dele på sosiale medier. Vel, jeg delte jobb altså jeg har ikke tatt fri sånn sett, men herregud sådeilig det har vært å ikke dokumentere alt hele tiden. 

5 kommentarer
    1. Hører også på den podcasten! 😀 Hører du på Hannah og Lojsan – Måndagsvibe? Den er enda mer morsom syns jeg! Så enig om at alle burde fokusere mer på seg selv og sitt, istedet for andres saker og shit! Så mye mer fredfullt og godvibes det hadde vært! Håper det dukker opp noe interessante boliger! Forstår stresset rundt det altså, men plutselig kan det løse seg! Det gjør som regel det, men det er mye spenning rundt det der altså! <3

    2. mange bra tanker her. likte best den med at alle bør få være seg selv og at folk må slutte å dytte hverandre ned. den var veldig fin. så ønsker jeg dere masse lykke til videre. håper du finner drømmestedet og trives med det. helt enig med at Oslo ikke er helt det stedet man trenger å være på sommeren. derfor drar jeg og samboeren til Bergen. jeg har aldri vært der så det gleder jeg meg skikkelig til. 🙂 ønsker deg en riktig flott sommer. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg