TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE BIKBOK / GENSER HER / BUKSE HER

💭 Fikk endelig mail fra Apollo som jeg har bestilt Hellas-turen (avreisedato var 25. mai…) gjennom med litt informasjon. Jeg hadde begynt å stresse ganske greit med den turen. Jeg har egentlig vært mest redd for at den skal gjennomføres, haha. Nå ble den offisielt avlyst, som de har sagt hele veien (og som jeg egentlig vet) får man beskjed 14. dager før og man får tilbakebetalt alle pengene. Så det var deilig å få en bekreftelse på alt dette selv om det er trist å tenke på at jeg skulle vært i Hellas om et par uker og kost meg i varmen.

💭 Dette var det første året på veldig mange år hvor jeg ikke var med gjengen min på 17. mai. Vi pleier alltid å ha champagnefrokost, masse deilig mat (altså SYKT mye god mat) og skikkelig god stemning. Det var et litt rart år sånn sett. Nå skulle jeg etter planen være i Kristiansand uansett med tanke på Trulte, men det er fortsatt litt rart og litt trist selv om jeg hadde en kjempefin feiring i år også!

💭 Jeg lurer skikkelig på når man kan begynne å reise utenlands igjen jeg. Ikke fordi jeg har så dårlig tid eller vil reise NÅ, men jeg er bare nysgjerrig. Kommer det til å ta ett år, to år, tre år? Man vet jo ikke! Jeg håper jo virkelig at man får reise igjen neste år så lenge alt er trygt og ganske normalt igjen, men det er jaggu ikke sikkert.

💭 Okei, jeg gleder meg til Trulte blir voksen haha. Nå er hun i et merkelig mellomstadie. Hun er jo bare åtte måneder (straks) og ganske baby enda, men hun begynner å bli mer og mer voksen i trekkene. Jeg merker at jeg lett kan tenke at hun er mer voksen enn hun er, stakkars.

💭 Jeg har så lyst til å dra på en jentetur snart! Hyttetur, roadtrip i Norge, leie et feriehus. Et eller annet sånt. Det hadde vært så koselig. En langhelg et eller annet sted, vin, spill, sol og moro.

💭 Jeg skulle ønske jeg kunne mer om kamera. Jeg har lyst på noen nye linser, men vet ikke helt hva jeg leter etter. Jeg vil ta enda bedre bilder og kunne bytte mellom de forskjellige objektivene etter hva som passer. Jeg lurer nesten på om jeg skulle meldt meg på et fotokurs for å lære litt mer. Det kunne vært gøy!

💭 Haha, jeg er så fæl, men jeg klarer ikke annet enn å le litt av Trulte nå. Vi var hos dyrlegen forrige uke fordi hun har to såre munnviker som hun ikke klarer å la være å klø på. Så nå har hun fått en krave og hun er så misfornøyd. Hun hater virkelig livet! Det er helt sykt. I starten stod hun bare og hang med hodet og sutret, stakkars, men det var litt komisk så jeg klarte ikke la være å le av det hele. Hun var mer lei seg da enn hun var da hun ble angrepet av en annen hun som baby. Det er helt sykt. Nå går det fint altså, det var bare litt rart med en gang, forståelig nok.

💭 Apropos Trulte. Visste dere at det finnes hundepoliti også? Sånn som mammapoliti? Det er jo festlig. Det er alltid noen som har den perfekte løsningen og svaret på alt man egentlig allerede har funnet sitt eget svar på. Så til dere i hundepolitiet her, jeg tar råd fra instruktøren på valpekurset emd 50 års erfaring som allerede har lært Trulte og meg masse med god effekt, og dyrlegen. Ikke random personer i kommentarfeltet 🙂

💭 Wæææ i dag er den store dagen! Vi skal ha vår aller første visning på leiligheten. Jeg er så spent og så sykt stressa. Leiligheten skal være on point nå, men jeg er så redd for å ha glemt noe… Kryss fingrene for oss!

💭 Tiden går overraskende fort med tanke på at ting har stått så stille. Vi er allerede i slutten av mai! Det er helt sykt hvordan tiden flyr. Januar var evig lang, men etter det har månedene flydd avgårde. Hallo, vi er snart i juni! Den første sommermåneden. Aaah så deilig det skal bli med sommer.

💭 Nå begynner jeg å savne PT øktene jeg hadde før viruset. De var ås sykt gode og jeg savner å bli sånn sliten. Man blir annerledes sliten av løping enn av styrke, og vi trente så morsom styrke! Det blir gøy å komme igang med det igjen selv om der kjenenr jeg at det er null hast. Treningssentre skremmer meg virkelig når det kommer til smitte… Særlig alt av utstyr som ligger rundt til alles bruk. Hvordan skal man klare å holde det rent liksom? Nei, tror jeg venter med å dra tilbake dit til det har kommet seg litt på plass hehe.

💭 I løpet av tiden hvor alt har vært stengt ned har jeg ikke hatt noe problem med verken spenningshodepine eller migrene osm jeg slet veldig med for noen måneder siden. Nå begynner ting å åpne opp, arbeismengden øker, avtaler og forpliktelser øker og da var de tilbake på et blunk begge to. Jeg våknet så mange ganger i natt med en grusom migrene og våknet opp i dag tidlig med det samme. Jeg klarte ikke komme meg opp for å ta medisin før det hadde gått noen timer, og kom meg opp i ti-tiden da den begynte å virke. Det er forresten derfor innlegget er så sent, haha. Det var ikke mulig å sette meg på macen før nå.

💭 Det var så godt å se venner igjen og ha en kveld ute i verden! Det var forresten skikkelig rart å komme til Oslo med så mye folk hvor ting virker nesten som normalt. Jeg var sånn “eh, kan vi gå inn her? er det lov å sitte her?”. Har ikke vært ute i verden siden viruset kom jeg, haha. Helt lost.

10 kommentarer
    1. Oh, yes! Jeg tenkte akkurat det samme angående det kommentarfeltet her om dagen… Hundepoliti! Altså, hvorfor skal ALLE vite bedre om andres hunder??? Hærregud! Man kan ikke høre på alle råd uansett, så bare slutt med det dere hundepoliti der ute! Det finns proffe av en grunn! Stor bjeff fra meg! Haha, ukens bjeff hadde vært et kult innlegg! 😉
      Og, jaaa! Enn at det snart er Juni?! Jeg trenger sol og varme! Våren har ikke eksistert i Trøndelag i år!!! Bjeff! 🙁 😉
      Lykke til med visning i dag, fininger! Krysser fingrene for dere! Klem! <3

    2. Altså jeg må bare si dette! Jeg har aldri likt å lese blogg, men når jeg fant din elsker jeg det❤️elsker måten du skriver på og legger bilder til. Jeg skjønte ikke at folk synes det var gøy å lese blogg, men din er jo helt fantastisk! Forsett med jobben du gjør på blogg og YouTube 💖 ha en fin dag og gratulerer med dagen på 17.mai🇳🇴

    3. Hei, Andrea! Et spørsmål litt på siden; du nevnte i et innlegg at Trulte piper for å få oppmerksomhet, og at hundetreneren hadde gitt dere tips for å hjelpe på dette. Kan du si noe om hva det er? Vi har samme problemet med den ene husken vår.🐺

    4. Beklager så mye for at jeg engasjerte meg om hunden. Er dessverre så fort å ville ønske det beste for å hjelpe, og så kommer det ut feil og/eller blir tatt ille opp. Sorry. Har selv hatt hund og dyr i hele livet, og har mye kunnskap. Jeg tenker at det muligens er greit å bare si at du ikke ønsker meninger eller råd når du forteller om problemer. Da ville jeg aldri mene eller foreslå noe. Aldri. Har selv gjort masse feil i livet mitt og er langt fra perfekt på noe.
      Ble faktisk lei meg, trenger ikke sympati for det, jeg bare sier at jeg ble trist, nedfor av å få en dårlig klistrelapp i panna.Skjønner at du ble lei deg når du tolket meg så negativt, beklager det.
      Alt godt ønskes dere tre.

      1. Du det går helt fint, er aldri feil å komme med tips og råd, men handler litt om måten man kommuniserer det ut på 🙂 Uansett, mange komemr med gode tips, men poenget mitt er at jeg forholder meg til de som har utdannelse innenfor dette og i tillegg kjenner til hunden min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg