SVINDEL, RABATTKODE OG FEIL FLY

Reklame | Annonselenker Nelly

SKJORTE HER / BUKSE H&M

Hei, fine dere! Nå er jeg på vei til Sørlandet igjen. Tilbringe hele januar i Oslo du, liksom. Det skjedde jo ikke. Planen var egentlig at Morten skulle komme til Oslo i dag, men det skjer noe veldig spennende på torsdag så da er det bare å få satt seg på et fly ned til Kristiansand.

Det var så vidt jeg om meg avgårde. Dette har ikke akkurat vært en av mine beste dager, haha. Klokken to fant jeg ut at jeg hadde bestilt fly til feil dag! Jeg fikk nemlig varsel om flyet mitt som går i morgen. I morgen! Jeg skulle jo reise i kveld. Så da var det bare å få kjøpt seg en ny billett. 400 kr i vasken der, ja. Heldigvis var billetten billig i utgangspunktet, men det er fortsatt veldig kjedelig.  Når jeg tenker meg om så er det faktisk bare det som har gått skikkelig gærent, hehe. Resten av dagen min kan oppsummeres ganske greit og har faktisk en del positive innslag.

Jeg måtte bare ta én reisevaksine i stede for tre-fire som jeg trodde jeg måtte ha. Det viste seg at jeg tok en del av de i 2016 før jeg dro til Mexico. Så der var det både penger og smerte spart, woho! Jeg droppet trening fordi jeg heller ville spille inn Primark Haul og fordi det var en veldig god unnskyldning at jeg måtte rekke det mens det enda var bra lys. Wopsi, men verdt det fordi lyset ble amazing! Jeg har faktisk bestilt meg ring light, men jeg tror kanskje jeg har blitt svindlet av en bruker på eBay. Jeg fikk en sykt merkelig melding fra eBay om at brukeren som solgte meg varen har blitt fjernet fra eBay og noe greier. Så jeg bestilte et nytt på Wish som forhåpentligvis kommer snart så jeg kan begynne å lage videoer med ordentlig bra lys!

På jobbfronten har jeg redigert ferdig Berlin-vloggen og nå veldig snart Primark haulen, tatt bilder til en annonse jeg skal ha og to andre innlegg og gått gjennom regnskapet for januar så langt. Å, ja! Så har jeg vært hos Charlotte på Helsefabrikken hvor jeg hadde en time til behandling for vaginismen. Det gikk veldig bra så jeg kan fortelle om det senere, men jeg kan si så mye som at det var litt å jobbe med.

Nå er det boadring her, men jeg har en gladnyhet! Fra klokken 19.00 i dag får dere 20% på ALT fra NLY BY NELLY med koden “ANDREA20”. Den er gyldig til 24/1 klokken 19, så shop i vei HER.

 

4 kommentarer
    1. Du får refusjon for skatter og avgifter på flybilletten din. Hvis du går inn på det flyselskapet du bestillte fra er det bare fylle inn skjemaet, så får du deler av summen tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg