SVARER PÅ RYKTENE / BARN, TIDLIGERE SAMBOER, KJÆRESTE PÅ LOVE ISLAND

Hei, fine dere! Jeg håper alle sammen er godt i gang med fredagstacoen og koser dere masse på helgens første dag. Jeg har hatt en skikkelig arbeidsdag etter å ha kommet litt sent i gang med dagen. Formen er enda ikke på topp, men heldigvis styrer jeg min egen hverdag og har tatt det i etapper etter hvert som jeg har orket. Jeg har blant annet spilt inn to videoer til dere og den ene kommer allerede nå!

Tidligere i kveld spurte jeg og Morten dere på Instastory om dere hadde noen rykter om oss. Det kom jaggu inn noen så vi tok og svarte på hele åtte stykker! Noen stemmer og noen stemmer ikke. Se videoen under for å få svar på ryktene en gang for alle.

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER

 

10 kommentarer
    1. har det gått i orden at du kan flytte ut fra leiligheten du leier tidligere? mener å huske at på grunn av kontrakten måtte du kanskje vente til sommeren med å flytte

    2. Jeg bare lurer på… altså du er egentlig veldig flink til å skrive og ordlegge deg! Men når du er på video og starter med den tilgjorte barnestemmen så høres du jo så mye mindre intelligent ut ? Er dette noe du føler promoterer deg på en bra måte egentlig ?

      1. Jeg tenker at jeg er meg og at jeg snakker som jeg alltid har gjort 🙂 Det er ikke noe jeg føler at jeg trenger å endre selv om andre kan finne det irriterende eller unødvendig. Jeg kommer aldri til å endre meg fordi noen andre mener jeg må det. Jeg synes også det er ganske håpløst å sette mennesker i bås og se på dem som dumme ut ifra måten man snakker på.

    3. Hærregud! Vi må nesten snakke med den stemmen vi har da!?!?Ellers blir det jo tilgjort!?!?
      Digger deg Andrea!!! Oooog digger stemmen din!!!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg