SUPERFINT INTERIØR TIL JUL

Reklame | annonselenker H&M / Ellos

Okei, jeg er egentlig ikke en person som er veldig glad i jul, men i år gleder jeg meg skikkelig til å gjøre det litt koseligere hjemme i desember. Pynte litt med naturfrager og litt med rødt. Jeg gleder meg faktisk til å finne frem julepynten fra i fjor, selv om det ikke er så mye også gleder jeg meg veldig til å legge til litt ny julepynt i samlingen.

Her er litt inspirasjon og mye fine julevennlige ting! Jeg fikk forresten noen gode tips i fjor om at mange gir bort og selger julepynt de ikke lenger bruker på Finn og Tise, så det er ikke dumt om man ønsker et mer miljøvennlig påfyll av julepynt ❤️

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER

6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER / 10 HER

11 HER / 12 HER / 13 HER / 14 HER / 15 HER

16 HER / 17 HER / 18 HER / 19 HER / 20 HER

21 HER / 22 HER / 23 HER / 24 HER / 25 HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg